Gå til innhold

Hvor får jeg tak i deksel til CD-spiller?

Ranger emnet

Otto

Anbefalte innlegg

Når jeg kjøpte min donign så var det en urgammel kasset/radio som var sikkert dobbel så stor som en vanling nåtidens cd-spiller. Så jeg lurte på hvor jeg kan få tak i det dekslet som finnes til vanlig nåtidens størrelse.

eller kanskje noen her har og selge ? :volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hadde du bodd litt nærmere trondheim, så kunne du kontaktet Torshov Bilrekvisita inni by'n. De skal ha dette i butikken.... vi har hvertfal dette på Torshov Strømmen, og har de ikke inne, kan det skaffes på... tja... 3-4 dager i trondheim tenker jeg.

Om du skulle finne på å ringe, og de klør seg i hodet, så be de sjekke i den "grønne Audicom katalogen"...hehe :op

Mvh

Bilstereoansvarlig

TB Strømmen ;)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. det eksisterte ikke i "systemet" deres,

men han fant en til 940 på lagret..

kostet 300, men fikk den for 150,-

740cdrak.jpg

ble det ikke bra? :)

Er det en DEH-4700Mp spiller? den har jeg. Er du isåfall fonøyd? min er så treig på volume scrolla

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en DEH-4700Mp spiller? den har jeg. Er du isåfall fonøyd? min er så treig på volume scrolla

det er en 4700MP-spiller ja, no doubt :) ... ingen vippefront, ingen sub-utgang, bare en lunken linjeutgang, volum-dreiehjul, MP3/WMA/WAW og simpelt display. :)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns den er helt grei til mine krav og bruk, skal være enig at scroll`n er litt treig ja.. men til den pirsen jeg fikk den til så mener jeg at vær krone var vært den:) fikk sånn der kompisrabatt, sto det på kvitteringen jeg fikk tilogmed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns den er helt grei til mine krav og bruk, skal være enig at scroll`n er litt treig ja.. men til den pirsen jeg fikk den til så mener jeg at vær krone var vært den:) fikk sånn der kompisrabatt, sto det på kvitteringen jeg fikk tilogmed :)

Ok. Ska hvist gå ann å gå inn på ein under meny å fiksa det, så eg må lesa litt i bruksanvisningen.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider