Gå til innhold

Hva tror dere - er dette et bra kjøp

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

1990 Volkswagen Golf som har gått 201000km, og han skal ha 22000kr for den. Det er:

Alarm, EU-godkjent, Farget glass, Fjernst./Sentrallås, Motorvarmer, Radio/CD, S./V. hjul, Sentrallås, Soltak, ,EU-Godkjent,

Bytta plugger,luftfilter,bensinfilter,lambasonde,3 stk vannfølere,olje filter,motorolje, girolje. Tectylert,byttet kanal på v/side + div pærer.

Hva tror dere golf exsperter...er detta er bra kjøp...hva bør jeg se etter

når jeg skal se på bilen. Kjente feil og steder det ruster på golf?

Bilder:

1022191-bilde1-golf007.jpg

1022191-bilde2-golf004.jpg

1022191-bilde4-golf005.jpg

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og så på den nå,og prøvekjørte.....Litt mattere i lakken en på bilde...men blir bra med rubbing og polering. Det er fjerna all rust under, og tectylert. Den er eid av en mekanikker nå, og ei gammal dame før det. Noen små skjønhets feil var det, men ikke no som ikke kan fikses enkelt og greit.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tornadorødfargen til vw har aldri vært god.. ser fin ut når den er nypolert. men falmer ufattelig fort desverre!

har har den falma.. så er det omlakking som gjelder :)

men den er veldig fin når den er nypolert!!:thumb

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stilig at flere driver med boble her i distriktet.

du vet ikke om noe mekkeplass omkring som er til leie? prøver å få ferdig min til sommeren.. :hailvw

Hvem er du?...hehe...vet ikke om noen mekke plass. Skulle gjerne ha hatt en plass og skru sjøl. Ja det er artig at det er flere med boble rundt her, må bli crusing til sommer da.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter en egen tråd om bilen når jeg får den i helga.....men vist noen har noen gode tips på hva jeg kan gjøre med den. Så tas det i mot med stor takk. Har lyst på en exstra liten leppe under 90 fanger, grillist, nye baklyter, en liten spoiler bak på luka (gti eller no).

Sports ratt, effektpotte, sports stoler og felger har jeg.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne var utrolig strøken! Du kan jo skamsenke den (justerbart), felger, klarglasslykter rundt hele og, enten strøkne -84 fangere eller kjøpe noen 90 fangere med GTI leppe under=) Trenger ikke gjør stort mer..Bare sørg for å senke den godt nok! Ellers, lykke til med kjøpet og "prosjektet"..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider