BoomBoxx Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Du har PM, mann! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Du selger den for 50 tusen?jeg sender deg en PM. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 50 tusen er prisen..Og den kan være diskuterbar Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 1, 2006 Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Sikker på at du ikke vil bytte i en tysker da?er litt sugen på denne hehe:) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Er ganske sikker på det..Har som sagt en bil på hånda som jeg skal ha meg så da kan jeg ikke få meg fler biler;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 dette er bra kvalitets biler! da jeg jobba på mazda verksted var det en av mekanikkerene som importerte en! aldri feil i d hele tatt! synd det ikke er 2,5 Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 til topps Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Jeg hadde faktisk kjøpt denne bilen av den på et blunk vis jeg var ute etter og kjøpe meg ny bil :) bra pris er det også.sist jeg så en mx6 til salgs var prisen 100 000kr.! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pulz Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Hmm, ser på noen bildene. Er bilen ribbet invendig ? Og hvorfor er det hull i fronten av den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Luft?kjøling? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Bilen er langt fra ribbet.kun satt inn 2stk OMP stoler.. Hullene i fronten er for kjøling som omegamannen nevnte Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 bump Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg