Gå til innhold

Hvordan gjøre bilen mer sladdevennlig?

Ranger emnet

Brede

Anbefalte innlegg

Har en gammel Sierra som lekebil. Har tatt ut alt interiør unntatt setene foran og den delen av dashbord med speedo o.l. Har også fylt mere luft i bakdekkene.

Er det noen andre enkle grep som en ikke-mekaniker kan gjøre for å gjøre det lettere å slenge med ræva?

1999 Ford F250 m. 2003-2005 lykter og grill

2003 Chevrolet Trailblazer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Senk den.. stivere fjører å dempere. Gode foringer. er det en med servo.. så bytt til ikke servo tannstag

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å gjøre noe med fjærene, det er for mye jobb for meg.

Har sånn halvveis planer om å sette spyler-dyser i hjulbuene ja. Men da blir det seperat fra vindusspylinga selvfølgelig. Må jo kunne spyle ruta oxo.

Sveise sperre? Er det noe å kjøre med om sommeren da? Det er ikke en jordebil, jeg kjører den til jobb og har tenkt å ha den ei stund så jeg vil ikke at noe skal ryke.

EDIT: Er forresten ikke servo på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte støtdemperene med firkantrør? :)

Jeg bytta bladfjørene på en bil en gang med firkantrør, den spant GODT! :D

EDIT: glem det, la ikke merke til at dette var en bruksbil og ikke en jorde-bil

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlig stiv kregningshemmer bak hørtes bra ut. Går det an å sveise det? Sveise et stag mellom dempertårna bak? Dempere og fjærer skal aldri byttes på bilen så det er ikke noe problem, bare lurte på om det gikk an å sveise det og om det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider