Gå til innhold

Beste senkesette.

Ranger emnet

Stress87

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg nye sommerdekk og vil senke bilen i samme slengen.

Skal kjøpe 17x7" 205/40/17 ET på 38 (tror jeg)

Da lurer jeg på:

Hvor mye kan jeg senke bilen. Jeg vil senke den 40/40 eller 60/40. Går dette fint? Og hva er finest? (bilde)

Hvilket merke er best... har ringt litt rundt å fått noen priser. tenker på bilstein eller koni. noen bedre? vill ikke bruke så veldig mye over 6000,- (kan strekke meg litt) jeg trenger ikke justerbare.

jeg vet det er veldig mange tråder om senking... håper du vil svare på denne å!

Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe meg nye sommerdekk og vil senke bilen i samme slengen.

Skal kjøpe 17x7" 205/40/17 ET på 38 (tror jeg)

Da lurer jeg på:

Hvor mye kan jeg senke bilen. Jeg vil senke den 40/40 eller 60/40. Går dette fint? Og hva er finest? (bilde)

Hvilket merke er best... har ringt litt rundt å fått noen priser. tenker på bilstein eller koni. noen bedre? vill ikke bruke så veldig mye over 6000,- (kan strekke meg litt) jeg trenger ikke justerbare.

jeg vet det er veldig mange tråder om senking... håper du vil svare på denne å!

mest senk er finest:bump

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant ett Cupkit (fjærer å dempere) fra HR som senker 60/40 mm til 5495,- hos auto power...

noen som har erfaring med HR?

Jeg har dette :)

Kanon å kjøre på!

Kvaliteten er jeg også meget godt fornøyd med. Kjørt med det i to år nå.

Du vil få kjøreegenskaper du ikke trodde var mulig i en Golf.

Så skal det jo sies at i kombinasjon med 17" blir det en del stivere enn originalt...

Men jeg kommer til å gå over til justerbart pga. muliget til å få perfekt senk.

Vil ned noen cm til foran... Dette har mer med min bil å gjøre enn andre (mer originale) Golf 3.

Om du har et tonn anlegg i bagasjerommet anbefales ikke noe annet enn justerbart! Evt. spesialtilpassede fjærer.

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No blir det mest sansynelig nye felger OZ Tribe Evo 17x7" med goddyear F1-GSD-3 205/40ZR17 ET35 og HR senkesett som senker 60/40 på onsdag... får se hvor stor lønningen blir :p

Har forresten også de dekkene :)

Kan ikke si annet enn at jeg er meget fornøyd.

Mvh Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten også de dekkene :)

Kan ikke si annet enn at jeg er meget fornøyd.

høres glimrene ut... tror du klarte å overbevise meg.. har vært usikker en god stunn no! tror jeg går for det sette! har ikke et tonn anlegg heller så det går nok greit...

men tror jeg går for noen andre dekk... Federal heter de... en kompis mener de er like bra men billigere p.g. kommer fra ett land som er biliger å produsere i å noe greier! noen som har erfaring med Federal?

Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eye Candy selger justerbart til 3500 eller 4000, og VACN har et gruppekjøp av samma greiene for rundt samma pris.

E de rustfritt?

eller e de sånn at vis du kjører en vinter så greie ikke du å justere de lenger pga. rust å drit?

Johnny

Audi A4 2.0 Sedan 2009mod

Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt)

VW Golf 3 1995mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E de rustfritt?

eller e de sånn at vis du kjører en vinter så greie ikke du å justere de lenger pga. rust å drit?

Får ikke rustfritt til den prisen...

Mvh Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider