Toyota Forever Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 Hei! Skal bestille Kadett D skjermer til Kadett C`en min, så lure eg på om det er 2stk høgre og 2stk venstre bakskjerm som er vanlig og bruke? Hadde og vert fint om noken kunne lagt ut bilder av veltebur i Kadett C Coupe. Under sandblåsing har dei to skiltene som det står vekt og lakkode osv forsvunnet. Vil dette bli et problem når bilen skal godkjennes med større motor? Mvh Thomas. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 trur framm og baksjermkantan til kadett d e eksakt likens, så ville kjøpt 2VS å 2HS baksjermkanta.. Syns kadett d sjemkantan e finere en golf1 vertfall, skal å ha kadett d sjermkanta på min c coupe.. De bakre stagan gikk "orginalt" rett ned til hjulhuset, men fattern bygde den litt om så den går til hatthylla istede.. Men ta nu å sleng ut bilde av coupe`n viss du har.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota Forever Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Takker for svar uhhmmwhat? Er og enig med at Kadett D skjermbuer er finest. Skal ta nye bilde av bilen i kveld, og få lagt dei ut snart. Planen er og sette i helbur (skrudd) frå pedersen racing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg