Gå til innhold

Fotobokser

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

Gjest Jostein
Originally posted by cREATURe

Skal det ikke bli digitalt etterhvert, sånn at de sender bildene med en gang de er tatt?

Hehe og visst du er heldig har du den dyreste mobben så får du det rett på den,tenker du får stort glis da:D Kanskje de sender med en gratis rinetone som plaster på såret.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mazdaharry

Synes det er en feilprioritering med digitale fotobokser.. Bedre veistandard burde være et høyere ønske..

Det ideelle hadde jo vært å stilt opp med vanlig kamera, istedet for fotoboks, og så skrive farten på etterpå med sprittusj.

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cREATURe

Kan man ikke kjøre over i andre kjørefeltet da? Eller funker det dårlig?

Noen steder går det å kjøre i motgående kjørefelt, men langt fra alle steder.

Det der med å kjøre i motsatt felt, er blitt prøvd opp til flere ganger, en av meg og div av kompiser i episoder der eg av og til har vært med

Konklusjon:

Veldig dårlig måte og bruke opp en ellers spe lønn på. Funker IKKE.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

detta med digicams er jo egentli lite gjennomtenkt trur jeg..hehe.. de er jo x antall ganger dyrere enn dagens.. så om noen finner på å knerte en av de..vel..kan bli dyrt detta..hehe

:)

jeg ville no heller spart de kronene på digicam og heller kasta på litt mere astalt på veiane :D

Enig! Var det ikke en kis som knerta en boks med hagle etter at'n blei tatt bildet av!? Må si jeg liker han fyren litt! :)

[ ] 1995 VW Golf GL

[ ] 1985 VW Golf CL (delebil)

[ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd]

Lenke til kommentar
Del på andre sider