Gjest Jostein Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Originally posted by cREATURe Skal det ikke bli digitalt etterhvert, sånn at de sender bildene med en gang de er tatt? Hehe og visst du er heldig har du den dyreste mobben så får du det rett på den,tenker du får stort glis da:D Kanskje de sender med en gratis rinetone som plaster på såret.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Nordland 05. jul 2002 08:43 Har ingen fotobokser. :D:D Hva er en fotoboks?:D;) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Det er bare noe han sier til deg for at du ikke skal råkjøre, det. ;) Oi.. fanken.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Originally posted by Mazdaharry Synes det er en feilprioritering med digitale fotobokser.. Bedre veistandard burde være et høyere ønske.. Det ideelle hadde jo vært å stilt opp med vanlig kamera, istedet for fotoboks, og så skrive farten på etterpå med sprittusj. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 er det ikke slik at en fotoboks bare tar 36 bilder før filmen er full? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by cREATURe Kan man ikke kjøre over i andre kjørefeltet da? Eller funker det dårlig? Noen steder går det å kjøre i motgående kjørefelt, men langt fra alle steder. Det der med å kjøre i motsatt felt, er blitt prøvd opp til flere ganger, en av meg og div av kompiser i episoder der eg av og til har vært med Konklusjon: Veldig dårlig måte og bruke opp en ellers spe lønn på. Funker IKKE. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juni 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 detta med digicams er jo egentli lite gjennomtenkt trur jeg..hehe.. de er jo x antall ganger dyrere enn dagens.. så om noen finner på å knerte en av de..vel..kan bli dyrt detta..hehe :) jeg ville no heller spart de kronene på digicam og heller kasta på litt mere astalt på veiane :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 Originally posted by The cowboy detta med digicams er jo egentli lite gjennomtenkt trur jeg..hehe.. de er jo x antall ganger dyrere enn dagens.. så om noen finner på å knerte en av de..vel..kan bli dyrt detta..hehe :) jeg ville no heller spart de kronene på digicam og heller kasta på litt mere astalt på veiane :D Enig! Var det ikke en kis som knerta en boks med hagle etter at'n blei tatt bildet av!? Må si jeg liker han fyren litt! :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Enig! Passerte en boks forrige helg (tror det var ca ved larvik, men tenkte ikke over det), og den var full av hull, hehe! da gav meg liksom en god følelse som varte lenge :D Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Juni 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2003 Fa... jæ... fotobokser!! Fikk nettop den siste av mange "regninger" derfra... Har jo snart betalt for omlegging til digitalt alene! Iallefall glad datatilsynet satte ned foten for boksene som gikk på gjennomsnittsfart!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg