steinerik Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Hvordan er ltdkvaliteten på denne spilleren? ser at det bare er 1 volt utganger, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Mente at jeg leste at det var mer enn 1V. Men uansett - dersom den kun har 1V, vil den kunne være mer mottagelig for støy, og stiller dermed høyere krav til signalkablene (både mht. motstand og støyskjerming). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Hvordan er ltdkvaliteten på denne spilleren? ser at det bare er 1 volt utganger, Var dårlig greier , leste litt på Pioneer siden og der står det 1v . Men ser på Alpine IVA-310 som jeg har så har den bare 2v, nå ble jeg skuffa gitt . Sjekka ikke dette da jeg tok den i bruk, regna med 4v . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opeth Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Vet ikke om de er like men den mye billigere Pioneer 5700DVD har 1.9V i praksis... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Tja, men om en først har en IVA-310 så spanderer en vel på seg en PXA-H701 slik at en åpner for muligehten for surround i kjerra. PXA-H701'en har 4V utganger ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ja vil ikke kvitte meg med den spilleren, får ta meg en lesestund å se om det er noe tilleggs knask :) Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 iva-310 og 701 funker utrolig bra sammens! anbefales på det sterkeste... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ok har du testa dette ?? vurderer en slik . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 testet er vel mildt sagt.....brukte den i fjord på emma,genial dsp..... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg