henning_dt85 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Dette ser bra ut. Tar litt tid før man får får teken på sparkling og slikt, så det kommer seg ;) En kamerat av meg har kjøpt en akkurat lik en med manuell gir ( Wicky sin). Deilig det røde interiøret, og synes faktisk plastfangere og store baklykter er ganske pent nå ( syntes det ikke før). Denne bilen har vekket meg :p Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 ser bra ut ! har litt rust på bilen min og hvis du vil ta..hehe :thumb Hehe... tja, nei, ellers takk... men på egen bil må det jo til... noe skikkelig dritt... Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Dette ser bra ut. Tar litt tid før man får får teken på sparkling og slikt, så det kommer seg ;) En kamerat av meg har kjøpt en akkurat lik en med manuell gir ( Wicky sin). Deilig det røde interiøret, og synes faktisk plastfangere og store baklykter er ganske pent nå ( syntes det ikke før). Denne bilen har vekket meg :p Jo, sparkling er såsomså, men etter 6 runder bare på en hjulbue skal jeg love deg du får lyst til og knuse bilen med slegge... hehe... ja, hvit med rødt interiør er flott! var egentlig ikke så fan av enere før jeg så og prøvekjørte denne... automatic...... mangler bare cruise control. hehe. skulle gjerne gjort hele chrom pakka(og mekka små baklys) og chromma felgene også, men nå er det lille budsjette borte... heldigvis er absolutt alt jeg trenger av deler, sparkel, lakk og lignende kjøpt inn:driving Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 ja, jo eldre jo bedre, men en ener er en ener ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Hehe... har ikke gitt mye lyd fra meg men sånn kan det gå:) dette har tatt forever menmen... Update: bilen er nå lakkert og venter på plastclips til sidelistene fra møller på tirsdag den 29... skal prøve og få på senkesettet til uken også, men kjenner jeg megselv rett kan det ta en uke eller to til... skal knipse noen bilder også til uken når jeg får montert sidelistene, den er blitt veldig fin serru... gleder meg til senk og noen kjøreturer i den nærmeste fremtid... Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 hadde en tur med golfen i helga, og den gikk som en god golf skal gå... Her er noen bilder av den etter en liten spyling... har fortsatt litt og pusle med på den. må montere frontleppa, spoileren på bakluka, samt et lite 280mm ratt, senke den, på med de nye hjula, montere et lite stereoanlegg, rubbe og polere før den blir perfekt, men ser jo fin ut nå og syns jeg... og en liten kreasjon med hjul og masse senking... Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 ser bra ut dette, blei pen den der ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 tøff, men synes du ikke hjulbue plast er tøffere når du har slike fangere? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 tøff, men synes du ikke hjulbue plast er tøffere når du har slike fangere? jo, det skal på sånne steinsprut saker på de bakre.. glemte og skrive det... Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 ser bra ut dette, blei pen den der ja :D takktakk:) Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Jasså? Sandefjord... Du som jobber på Rema nede på Kilen da? Synes jeg har sett den Golf 2'er der før... Artig ener du har :) Vi får ta noen bilder sammen en dag da? Cabben og denne.. :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Jasså? Sandefjord... Du som jobber på Rema nede på Kilen da? Synes jeg har sett den Golf 2'er der før... Artig ener du har :) Vi får ta noen bilder sammen en dag da? Cabben og denne.. :) hehe... jobbet på rema før ja... er energimontør nå serru... bilder ja, det går nok ann. så snart den er fullstendig ferdig, er ikke helt fornøyd med lakken serru så jeg må slipe og rubbe litt først... har forresten sett cabben din noen ganger nede i byen... nydelig om jeg skal si det selv... ser enda bedre ut "in the flesh"... Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Regner med å bruke cabben 2 uker til. Så setter jeg den på vinterlagring :) Satser på fint vær disse ukene da.. Er ikke noe gøy å kjøre så strøken bil i regnvær... Ta kontakt en dag du er ute og kjører da.. Har stort sett alltid kamra med meg :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet September 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Regner med å bruke cabben 2 uker til. Så setter jeg den på vinterlagring :) Satser på fint vær disse ukene da.. Er ikke noe gøy å kjøre så strøken bil i regnvær... Ta kontakt en dag du er ute og kjører da.. Har stort sett alltid kamra med meg :D mmm... regnvær er no dritt... har heldigvis blitt bedre den siste uka da, men det kommer nok igjen... 2 uker ja, da har jeg forhåpentligvis rubba og sånn og senka men blir ikke dekk på G60 felga før pengene strekker til, får se hvor mye det blir når det kommer... skal blinke som bare f... jeg:) Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Peen bil! :thumb hvor fikk du tak på de g60 felgene ? nye eller? og hva ga du for dem om det er lov å spørre =) Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg