tjekk Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 du har jo samme gewinde som jeg monterte i dag! må sett de på da! :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Peen bil! :thumb hvor fikk du tak på de g60 felgene ? nye eller? og hva ga du for dem om det er lov å spørre =) takktakk... felgene er orginale vinterhjul til g60 og kosta drøye 800kr stk inkl de svarte plastdekselene i midten... kjøpte de hos møller... 6x15" og ET36 hvis jeg husker rett... Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 du har jo samme gewinde som jeg monterte i dag! må sett de på da! :) Jobber overtid nesten hver dag så har rett og slett ikke tid akuratt nå... men skal gjøre det så snart jeg får noen timer tilovers... Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 igår monterte jeg senkesettet foran og på venstre side bak,fikk ikke ut bolten på høyresiden bak så jeg skal plundre litt mer idag... lurte på en ting, hvis noen kan svare på det... tenkte jeg skulle senke den maks og foran ble den utrolig lav, men bak? ca 40mm lavere bare... skivene du justerer høyden med er i bånn rundt om... mulig den sekker sammen når jeg får montert på andre siden men tviler på at det blir like lavt som foran... eller må jeg kanskje fjerne den minste fjæra på toppen? vet ikke akkurat om det er så lurt... uansett, her er ihvertfall noen bilder av bilen med 3 støtdempere montert: Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Sendte deg en PM jeg.. :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 fy faaaan,den var fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Fant ut det at vi omtrent er naboer... :) Denne golfen er 500 meter nedi i gata for meg. Så satser på å se fremgangen på denne litt oftere.. Kan skrive under på at denne er en skatt som må passes godt å! Strøknere interiør en dette har jeg aldri sett....................... På en såpass gammel Golf 1... :thumb Fortsett den gode jobben! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Noen bilder fra et lite besøk i dag :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 fy faaaan,den var fin! tusen takk... blir bedre med nye felger og 185-45 dekk på... Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 oki... senkinga bak løste seg faktisk da jeg fikk på på andre siden også... takk og pris... men chambere foran var feil så dekket subbet på støtdemperen... og høyre drivaksel tok oppi... skal kappe litt større plass over drivakslene og sveise igjen, men i mellomtiden kan jeg ikke kjøre så lavt som nå... uansett.. her er noen bilder... og de andre bildene la cheron ut istad... Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Du må ha minst 5mm spacere (avhengig av camber, kanskje 10mm foran) rundt om for å være sikker på at dekksida går klar av fjærbeinet. Ei dekkside flekser rimelig mye i sving (spesielt høyprofildekk), så du bør ha minimum en fingerbredde avstand inn til fjærbeinet. Hvor stor avstand som faktisk er påkrevet står oppgitt i TÜV-papirene til understellet ditt. Vakker bil, forresten:thumb Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet September 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 Du må ha minst 5mm spacere (avhengig av camber, kanskje 10mm foran) rundt om for å være sikker på at dekksida går klar av fjærbeinet. Ei dekkside flekser rimelig mye i sving (spesielt høyprofildekk), så du bør ha minimum en fingerbredde avstand inn til fjærbeinet. Hvor stor avstand som faktisk er påkrevet står oppgitt i TÜV-papirene til understellet ditt. Vakker bil, forresten:thumb takk... mulig jeg bør space ja... men nå er chamber stilt og dekket tar ikke lenger borti støtdemperen så jeg kjører slik en stund til iallefall... Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg