Gå til innhold

Da ble Bel Air`en bytta..

Ranger emnet

Hans

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis du skal senke noe tilnærmet sånn som på PhotoShop'en der, så må du enten fjerne innerskjermene eller bruke en relativt smal dekk/felg combo - for å unngå en veeeldig liten fjæringsvei. Og, believe me, det er ikke noe særlig på de bilene der :D

Jeg senka min som vist på bildet under, og da var det ca. 1-1,5 cm klaring mellom innerskjermen og dekket. Bilen ble _veldig_ hard og en handful å kjøre hvis veien ikke var perfekt. Bare et lite tips :usa:

finalcamaro2.jpg

finalcamaro4.jpg

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ChevyKen

Hvis du skal senke noe tilnærmet sånn som på PhotoShop'en der, så må du enten fjerne innerskjermene eller bruke en relativt smal dekk/felg combo - for å unngå en veeeldig liten fjæringsvei. Og, believe me, det er ikke noe særlig på de bilene der :D

Jeg senka min som vist på bildet under, og da var det ca. 1-1,5 cm klaring mellom innerskjermen og dekket. Bilen ble _veldig_ hard og en handful å kjøre hvis veien ikke var perfekt. Bare et lite tips :usa:

finalcamaro2.jpg

finalcamaro4.jpg

;)

Ken

Mente i photoshop, men takk for tipset!! ;)

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

Åssen gjør du sånn at felgene blir større med mindre gummi??

Merk felgen med lassoen, kopier, og paste den som nytt bilde. Så forstørrer du bildet, i dette tilfellet 25 %. Så kopierer du på nytt, "går inn i" det opprinnelige bildet av bilen, og paster "as new layer".... Dekka lar du være som de er:)

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjaa

Gratulerer med ny bil :D

Bra det ble Chevy ;)

Ingen ting er som kubikk!

Åssen motor er det i den?

Thanx!

Det sitter en nyoverhalt (ifølge eier -får vel bare tro på det helt til jeg åpner motoren... ) ;) 350 (5,7 L) på ca 300 hk i den. Går litt dårlig på tomgang, og det blir ikke akkurat bedre når j setter den i drive.. Så da får j bare klampe`n i bånn så har j ikke tomgangsproblem! :D :D

242 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by El-LoCo

Sinnsykt fett :) :)

Hvordan er forsikring på noe sånt som det der?

Etter hva jeg har forstått er det en forsikring som heter klassikerforsikring som jeg kan ha på den.. Koster rundt 1500,- i året, men bakdelen er at jeg kun kan kjøre 5000 km.. Bilen skal vel ikke brukes på vintern, så håper på at det holder.

242 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Finepix

Merk felgen med lassoen, kopier, og paste den som nytt bilde. Så forstørrer du bildet, i dette tilfellet 25 %. Så kopierer du på nytt, "går inn i" det opprinnelige bildet av bilen, og paster "as new layer".... Dekka lar du være som de er:)

Allright! Nå skjønner jeg! :)

242 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

Etter hva jeg har forstått er det en forsikring som heter klassikerforsikring som jeg kan ha på den.. Koster rundt 1500,- i året, men bakdelen er at jeg kun kan kjøre 5000 km.. Bilen skal vel ikke brukes på vintern, så håper på at det holder.

Bare som en slags entusiastvogn holder jo det :)

Hadde vært en fin avsporing av en bil. :)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

350en har vel ca 250hk originalt? (hadde en 350 Camaro motor i gode gamle vanen, Chevrolet Beauville)

er en sånn jeg skal putte i 240'n etter hvert :D

grattis med ny bil... litt finere en Bel Air'en du hadde :)

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HemiCuda

350en har vel ca 250hk originalt? (hadde en 350 Camaro motor i gode gamle vanen, Chevrolet Beauville)

er en sånn jeg skal putte i 240'n etter hvert :D

grattis med ny bil... litt finere en Bel Air'en du hadde :)

Hvor mye en original 350 yter varierer jo no voldsomt da, helt fra 170hk elns, til relativt mye.. Kommer an på hvor gammel motoren er, og i en såpass gammel Camaro skal man ikke satse alt for mye på at det er originalmotoren som sitter i fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider