Gå til innhold

BaneTreff uten all dritten?

Ranger emnet


Zetec

Anbefalte innlegg

Det har blitt diskutert endel frem og tilbake om å få arrangert ett treff hvor man kan få inn kjerra si på banen uten at den må ha 500hk og oppover, eller ett treff hvor man kan stille ut kjerra si selv om den ikke har vært på forsiden i 25 forskjellige blader..

 

(Ok alt satt litt på spissen, men dere skjønner hvor jeg vil)

 

Ett banetreff, hvor man kan kjøre på bane, stiller ut bilen sin, som ikke dreier seg om strippende damer, fyll osv som drar i retningen roskilde...

 

Er det noe stemning for dette?

 

En moderator må gjerne legge til en poll :)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kunne godt tenkt meg å kjøre på bane med bilen min jeg, gjerne vist den fram, sjøl om den ikke er noe å se på nå, men hvor mye, har jo fri tilgang til norges største bane nå(det norske veinettet, hehhe).

 

Men fins jo interesse her iallefall, men har ikke fullt så mye mot det andr du nevener da :)

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt diskutert endel frem og tilbake om å få arrangert ett treff hvor man kan få inn kjerra si på banen uten at den må ha 500hk og oppover, eller ett treff hvor man kan stille ut kjerra si selv om den ikke har vært på forsiden i 25 forskjellige blader..

 

(Ok alt satt litt på spissen, men dere skjønner hvor jeg vil)

 

Ett banetreff, hvor man kan kjøre på bane, stiller ut bilen sin, som ikke dreier seg om strippende damer, fyll osv som drar i retningen roskilde...

 

Er det noe stemning for dette?

 

En moderator må gjerne legge til en poll :)

 

Jeg er forsåvidt enig, jeg liker å sammenlikne en 800 hk bil med et kunstverk. Veldig pent, uforholdsmessig dyrt, langt over rekkevidden til det "vanlige" folk kan betale/gidder å prioritere, og ellers helt ubrukelig. Syns da selvfølgelig at sånne biler hører hjemme på kunstutstillinger, og ikke biltreff:) En bil skal ha skilter, og kunne kjøres frem og tilbake til treff, samt på bane:) At man da må ofre noen hk og litt styling for driftssikkerhet er bare helt naturlig. Ja til treff der gatebilen står i fokus!:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg å kjøre på bane med bilen min jeg, gjerne vist den fram, sjøl om den ikke er noe å se på nå, men hvor mye, har jo fri tilgang til norges største bane nå(det norske veinettet, hehhe).

 

Men fins jo interesse her iallefall, men har ikke fullt så mye mot det andr du nevener da :)

Vi er nok alle enige på de fleste punktene..

 

Jeg mener ikke at man ikke kan ta seg noen øl utpå kvelden, men det er ikke det treffet skal dreie seg om..

Om man kan ha det sosialt på kvelden med grilling og alkohol blir jo som jeg skrev, sosialt, og ikke en drikkekonkurranse..

 

Når det gjelder damene har vi vel ikke så mye mot de i den forstanden, men vi er vel ikke på treffet for å se på de? Det er vel helst for å møte likesinnede.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok alle enige på de fleste punktene..

 

Jeg mener ikke at man ikke kan ta seg noen øl utpå kvelden, men det er ikke det treffet skal dreie seg om..

Om man kan ha det sosialt på kvelden med grilling og alkohol blir jo som jeg skrev, sosialt, og ikke en drikkekonkurranse..

 

Når det gjelder damene har vi vel ikke så mye mot de i den forstanden, men vi er vel ikke på treffet for å se på de? Det er vel helst for å møte likesinnede.

 

Da er vi 100% enig der, men damer hører litt med biltreff og, men er jo ikke de vi skal se på, er jo bilene, sikle litt over andre likesinnedes merritter.

 

Jeg er iallefall interessert som sagt.

 

Litt OT, noen som skal (gjett hvor) på skjærtorsdag?

Blitt bedt om å være sjåfør, trur jeg takker ja, sjøl om det betyr kabba 240...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil påstå at SOMMERTREFF på ACR ikke er like. tja hva skal man si...råbilspekket som GAtebiltreffa.. ikke at det ikke er tøffe biler der da!

 

på sommertreff er alle slags biler ute, uten at man blir "sett ned" på om dere skjønner... fks på gatebiltreffa så ser jeg at det er LITE Fwd biler ute å kjører, av en eller annen grunn.. slik er det ikke på acr affal!!

skal selv ut dit med min accord, å kommer ikke til å være flau etc selv om bilen min ikke har flakeslakk og 400gamp under pansret ^^

 

å selv om jeg ikke har noe imot sexy damer som stripper, så er d ikke no slikt "fylleshow" der heller.. er kun banekjøring som gjelder.. noe jeg syns er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg har vw audi klubben der kjører vi alle i fra alle lag, Savner jo de gamle gatebil Treffene hvor man drakk to pils og gikk å la seg for å kunne kjøre mest mulig dagen etter. Men miljøet har vokst så mye at det er vanskelig å få igjen.. så det er både positivt og negativt. Vil fortsatt dra på gatebil det er jo et show.. Tar heller å booker meg inn i fredrikstad på kvelden og dermed slipper fjortis fylla, drar da tilbake tidlig neste morgen og får med meg mere show. Men hvis noen kommer med et godt arrangement med oss med de VIRKELIGE gatebilene så kommer jeg gjerne dit også :D

Kjør først du.. så venter jeg på deg der..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med på et sånt treff. og det er jo pga bil kjøringen jeg drar på treff. ikke fylla.. greit med non pils etter at bane kjøringen er ferdig. men ikke så mye at du er redd hvem som dukker opp i senga di \ herpa bilen din etter en natt.,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Gatebil i 2001. Da var det passe med folk, mest fokus på bil og ok prisnivå. Sånn det er nå er det helt håpløst. Blir ranet av inngangspenger, alt for mye folk, umulig å få kjørt på bane dersom man ikke kjenner de rette eller har kostet på bilen enorme summer m.m.

 

Fyllefest, strippeshow og det der gjør også at det minner mer om et dårlig plagiat av Roskilde uten konserter enn et biltreff..

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår