Gå til innhold

BaneTreff uten all dritten?

Ranger emnet


Zetec

Anbefalte innlegg

Jeg var på Gatebil i 2001. Da var det passe med folk, mest fokus på bil og ok prisnivå. Sånn det er nå er det helt håpløst. Blir ranet av inngangspenger, alt for mye folk, umulig å få kjørt på bane dersom man ikke kjenner de rette eller har kostet på bilen enorme summer m.m.

 

Fyllefest, strippeshow og det der gjør også at det minner mer om et dårlig plagiat av Roskilde uten konserter enn et biltreff..

 

 

gatebil har blitt for kommerst! ( el hvordan det skrives )

 

nå skal jo tv2 og dekke treffet i juli mente jeg at jeg leste i sta..

 

men, må jo ha med seg gatebil fordi!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest 426hemi

Har faktisk tenkt meg til gatebil i juli selv også.

Har tenkt, men får se om jeg gidder.

Det er dyrt ja, men var der i september ifjor, og var ganske gromt.

Er på en måte gromt, når man først drar på rudskogen, å se skikkelige biler med masse effekt, og ikke slitne gamle dritere som såvidt får til en liten spinn, selv om det er gøy det og da:)

Men å være der hele helga, hva koster det da? Grøss...

Som dere sier, er det vanskelig for vanlige folk å kjøre på gatebil, selv i september. Da snakket jeg med noen folk med volvo 740 tic, og de sløste vekk hele dagen på å stå i kø, ikke gøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt tidligere her i tråden: TA TUREN TIL http://WWW.SOMMERTREFF.NO!! Kjør på en av skandinavias BESTE baner! Har vært der de siste årene, og der trenger man ikke ha statusbil eller noe, bare PURE kjøreglede! :) Første treff i år er 9.-11. juni.

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være dum eller negativ, men det er slike treff ganske så ofte... jeg var vel på rudskogen 20-30 ganger ifjor, det gjelder bare å vite når treffa er :)

 

Var tilogmed treff der man kunne kjøre gratis ifjor :)

 

Mvh

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være dum eller negativ, men det er slike treff ganske så ofte... jeg var vel på rudskogen 20-30 ganger ifjor, det gjelder bare å vite når treffa er :)

 

Var tilogmed treff der man kunne kjøre gratis ifjor :)

 

Mvh

Kjørte gratis i hele fjor, jeg... ;)

 

Slike treff finnes det mange av(Ikke gratis, men for mannen i gata). Skal prøve å snekre sammen en liste, men har ikke siste versjon av terminlisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt tidligere her i tråden: TA TUREN TIL http://WWW.SOMMERTREFF.NO!! Kjør på en av skandinavias BESTE baner! Har vært der de siste årene, og der trenger man ikke ha statusbil eller noe, bare PURE kjøreglede! :) Første treff i år er 9.-11. juni.

I second that..! :D

Det er ikke "en av de beste banene", men den _desidert_ beste banen i skandinavia.

Kanskje litt langt å reise for "dere" i sør, men jeg vil påstå at det er verdt turen ;)

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I second that..! :D

Det er ikke "en av de beste banene", men den _desidert_ beste banen i skandinavia.

Kanskje litt langt å reise for "dere" i sør, men jeg vil påstå at det er verdt turen ;)

 

Henger meg på den jeg også :) Rudskogen er jo rene gocartbanen iforhold jo! :D

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rudskogen med bilmek var en haug raggare i 240 og sierra som skulle tverre bilen sin og rive mest mulig dritt ut på banen. ja det er kult å sladde, men vis hensyn gutta!

 

gatebil gidder jeg ikke engang kommentere.

 

skal du kjøre banetreff er klubbtreffene ala bmwccn, porsche club norway osv greie. av åpne treff kan jeg nevne NSK. Ellers kan dere bare gå sammen en kamerat gjeng og leie banen selv.

 

BF@ringen blir flotte greier.men vi er 5-6 påmeldte foreløpig, det blir BANEtreff.

vi drar ned 18 juli, pm meg eller overladdaren eller svar i threaden som du finner gjemt under happenings.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja. jeg har da hvert på mange gatebil treff. Å der ser mann mange forsjellige biler. Om mann ikke er med i Gatebil Extreeme, så får mann starte med det meste. Rart at noen utaler seg her uten å ha hvert der! At det blir proffelert mye på gutta med de beste bilene, er da ikke rart. Sånn er det jo over alt. At det koster mye å få komme inn å kjøre, kan jeg være enig i. Men om mann skal en helg på ski, med heis kort og div. Det koster det også. Å til dere som ikke syns fine damer å biler hører sammen! dere er der synd på,etter min mening. Å når alle nordmenn drar til syden eller andre steder i utlandet, da kan mann legge igjen mange tusen, uten å klage. At tv2 skal dekke gatebil festival, er vel bra? Da kansje det går ann å få noe spons for oss med de "kjipe" bilene. Men dette er min mening! Å det er bra vi er forsjellige! Tenk om alle hadde kjørt i en WRC bil, eller en gammel Lada? ikke vært morro. God sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår