Gå til innhold

Senking av bil i Trondheim

Ranger emnet

BBS

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg noen H&R fjærer som jeg tenkte å få på bilen før sommeren.. ( til en A3 1.8TQ )

Gidder ikke å gjør det selv da jeg trenger litt verktøy... Og tenkte kanskje det var en bensinstasjon eller no som kunne gjøre det billig.. men nei.. ingen ville ta på seg den egentlig ganske enkle jobben..

Hørte også med Snap drive.. de skulle ha ufattelige 3700,- for jobben... SYKT...

Møller skulle ha 3000,- ... MYE..

Noen som vet om noen som gjør dette billig i Trondheimsområde?? ( ca en 1000 lapp )

Som jeg kan se så er det jo egentlig ikke vanskelige jobben.. ??

Tips om hva jeg trenger hvis jeg skal gjøre det selv ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by clayman

Hørte også med Snap drive.. de skulle ha ufattelige 3700,- for jobben... SYKT...

Møller skulle ha 3000,- ... MYE..

3700,- for å KUN montere fjærene??!!

Sinnsykt!!

Får senket min for 6-700,- jeg .. På verksted ..

Men .. Er jo hiroshimabil da ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Gjør det selv du. Det er jo enkelt og du sparer MASSE penger! :)

Skifte fjærer er jo ikke en vanskelig ting.

Er så lett at jeg ikke klarer å forklare hvordan man gjør det engang. :D

Er ikke alle biler det er sååå enkelt på. Og selv om det er enkelt så tar ting tid. PÅ min så måtte jeg av med hele fjærbeinet foran faktisk, selv om dette i utgangspunktet er en enkel sak så dukket det opp litt "irriterende" problemer under veis.. fikk nesten ikke ut brua på den ene sia, styrestagget var omtrent umulig å få opp fordi skruen gikk rundt i foringa på fjærbeinet. Men bak gikk det greit, brukte kanskje max 15 min tilsammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by clayman

Har kjøpt meg noen H&R fjærer som jeg tenkte å få på bilen før sommeren.. ( til en A3 1.8TQ )

Noen som vet om noen som gjør dette billig i Trondheimsområde?? ( ca en 1000 lapp )

Veit ikke hvor mye de skal ha for jobben jeg, men du kan høre med ES-tuning i Trondheim ( ES-tuning )

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider