Gå til innhold

billig 240

Ranger emnet

LaSSiss

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, sikkert det. Men jeg handlet meg nå en til 2 laken jeg da.. Og den henta jeg ut skiltene på i går.... Putrer rundt i bygda med den nå, skal ut og montere stereo, banke noe småbulker, sprute på litt "tröskelmassa" og litt småtteri.

Fint vær for slike småjobber nå....

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du så bilen min i stad, var bare fatter som var ute og rægga litt! hehe

Stod to karer med hue nedi motoren gitt... Tenkte det var du som var ute og luftet diselpurka ;) di jeg....

Har visst vært heldig med kjøpet jeg. Den eneste rusta som er noe å snakke om er kanalene, hjulbrønnene bak, og til dels hjulbuene. Ikkeno skummel rust andre steder. Den har vel gått på usalta veier og slikt sikkert.

Nei, nå er det ut igjen og strekke ferdig kablene og prøvespille litt MP3!!

Må se om jeg finner plass til den lille sub-kassa mi baki der også. Har "overtatt" brutter sin, og den var tilpasset en Spacewagon, det sier kanskje litt om størrelsen....

Snakkes!!

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240GLE fra 86 og oppover er nok i utgangspunktet en "mindre fin" modell enn eldre GLEer. De (240GLE 86->) skal i prinsippet ha samme motorer som 240GL av samme årsmodell, altså A, K eller F - avhengig av årsmodell. E-motoren er fra 86 og oppover forbeholdt 240GLT (og 740GLE).

Jeg mistenker altså at 136 hk evt ikke er helt originalt...

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker altså at 136 hk evt ikke er helt originalt...

Eller at selger ikke er så bevandret i de forskjellige modellene.

Jeg har vært ute for folk som har kalt meg dum og teit fordi jeg ikke vet at B23 og B230 er samme motor... :hammer

Eller at de mener det står en B20 i bilen fordi det står 1986ccm i vognkortet... (B19 motor)

Eller at de rett og slett har lest ""et eller annet sted" at en Volvo GL har 136 hester, og det er jo en GL jeg har... " Det er masse luringer der ute ja!!

Tor nok det bør sjekkes opp nærmere, dersom type motor er viktig ved bilkjøp.

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider