Gå til innhold

Par spørsmål om A3

Ranger emnet

VeeDub

Anbefalte innlegg

Hehe, mye ga du for det? Bedre å prate med meg om du skal ha ting på NBD tenker jeg:P Har så gode priser man kan få der:P

Jeg har en svart A3 Ambition, 1.8. svart 3 dørs, senket 40mm med svære 19" og litt annet små snæcks:P Kanskje vi møtes en dag om du er fra disse traktene:)

Ja, da får jeg skrike på deg neste gang jeg skal handle der! Betalte vel 1900kr for speil & øyelokk!

Har fått på speilene nå, men er usikker på om jeg skal lakke øyelokk selv med en boks, eller vente til jeg får andre diverse deler å ta alt til en ordentlig lakkerer!

Par bilder jeg tok 'in a hurry' i stad!

a315zv.th.jpg

a322hv.th.jpg

a331qq.th.jpg

EDIT: Ja.. den trenger å senkes ;)

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så drit bra ut! Jeg vurderer å skaffe meg sølvspeil, men da må jeg ha orginale fra møller som igjen koster ca 2600,- pr side!! grrr

Og i går kveld prøvde en chevrolet tahoo å parkere oppå bilen min, dro rett i ræva mi, så da blir det vel s3 fanger bak nå til uka tenker jeg.

Så får jeg den nye frontruta på tirsdag, med 50% tone, og 20% banner. Kan tro det blir svart!

Hvor er du fra egentlig?

Ja, da får jeg skrike på deg neste gang jeg skal handle der! Betalte vel 1900kr for speil & øyelokk!

Har fått på speilene nå, men er usikker på om jeg skal lakke øyelokk selv med en boks, eller vente til jeg får andre diverse deler å ta alt til en ordentlig lakkerer!

Par bilder jeg tok 'in a hurry' i stad!

a315zv.th.jpg

a322hv.th.jpg

a331qq.th.jpg

EDIT: Ja.. den trenger å senkes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hei

Jeg har kjøpt meg en A3 1,8 Ambition. Som sagt før i denne tråden så var skader (bobler) på lakken nederst på dørene en garantisak. Hehe, det har seg nemlig sånn at det er nettop det på min. Er det noen som kan bekrefte at det virkelig er en garanti-sak? skal jeg gå til Møller med det? er en 97 mod.

mvh

Eirik

- 02 Audi A4 1.8TQ

- 91 BMW 325iA

x 91 BMW 318i

x Audi A3 1.8 Ambition

x Renault Laguna 2,0RT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en garantisak om bilen er yngre enn 6 år..

Det er et kjent tegn på audi fra starten og til 2000.

Nederst på dører, på bakluke(under skiltet) og nederst på hjulbuene foran ved dekket.

det som er "bobler" er ikke rust enda, men sinkbobler. Det er et middel de har på før de lakkerer, og dette "fordamper" over noen år så du vil få en "luftboble" under lakken.

Hei

Jeg har kjøpt meg en A3 1,8 Ambition. Som sagt før i denne tråden så var skader (bobler) på lakken nederst på dørene en garantisak. Hehe, det har seg nemlig sånn at det er nettop det på min. Er det noen som kan bekrefte at det virkelig er en garanti-sak? skal jeg gå til Møller med det? er en 97 mod.

mvh

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hørte med møller bilskade nå. De sa at hvis det er rust så gjelder garantien til bilen er 12 år. Men som du sier, er ikke sikkert at det er rust. Det er vel sink som gjør at den ikke ruster og hvis det nå er borte så vil den begynne å ruste etterhvert. Skal høre med møller om det og. Fint at det ikke er verdens mest avanserte lakk på den, ikke metallic.

- 02 Audi A4 1.8TQ

- 91 BMW 325iA

x 91 BMW 318i

x Audi A3 1.8 Ambition

x Renault Laguna 2,0RT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

De mente det var 12 år?? Hvilken modell er dette? Jeg har bare rustgaranti på 6 år, samme har en kamerat av meg med A4 2000mod.

Hmm, kanskje du er heldig og kan dra utnyttelse av at de har sagt feil:P

Jeg har heller ikke metallic, men spørsw om det ikke blir det nå, skal lakke bakfanger, frontfanger, sideskjermer og panser nå, også skal jeg ta resten om ca 1 mnd, så spørs om jeg ikke skal kjøre med litt metallic og litt ikke metallic:P

Men du kjører vanlig 1.8 uten turbo? Drit bra bil...

Jeg gjør det samme, med enkle modifikasjoner, og jeg holdt følge med s3 på vålerbanen her i helgen, kjørte fra to audi tt 1.8TQ, golfer og corrado'er:)

1.8 uten turbo er ikke til å kødde med...

Hørte med møller bilskade nå. De sa at hvis det er rust så gjelder garantien til bilen er 12 år. Men som du sier, er ikke sikkert at det er rust. Det er vel sink som gjør at den ikke ruster og hvis det nå er borte så vil den begynne å ruste etterhvert. Skal høre med møller om det og. Fint at det ikke er verdens mest avanserte lakk på den, ikke metallic.
Lenke til kommentar
Del på andre sider