froorf Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 er det noen fra trondhjems ommrådet som har lagt merke til at fotoboxene på øysand er borte.... -Frode (Bussen slakket ikke av da den paserte i dag) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 jepp.har vert borte i litt over en uke nå tror jeg!Morro. spekulerte litt på hva det var som foregjikk en dag ja!jeg fant liksom ikke fotoboksene!de blir sikkert ikke satt opp igjen heller!fundamentene og alt er borte!vet ikke hva de planlegger jeg nei Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 la merke til det ja gitt :D aner ikke hvorfor nei.... men men,er vel ei herrens mening med alt.... ;) :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg