Gå til innhold

Hvilke elementer

Ranger emnet

Glidlås

Anbefalte innlegg

*lese*

kan ikke se noen som helst sted du tidligere har sakt noe om at de skal koste under 2.5k? :P

Har ikke nevnt prisen men har sagt at de andre elementene koster like mye. Bare på pekte at SS kanskje er over priset noe.

I fjord kostet de 2499 i år koster de 2899 el 2999

Man kan få elementer som er både bedre teknisk å med like bra/bedre kvalitet for en billigere penge.

Rart at det er KUNN norge som har gått opp. Tyskland og usa er fortsatt på samme pris nivå.

Hørte de har byttet importør så kan jo hende det har noe med saken å gjøre? Selger på navet og ryktet!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har ikke nevnt prisen men har sagt at de andre elementene koster like mye. Bare på pekte at SS kanskje er over priset noe.

Man kan få elementer som er både bedre teknisk å med like bra/bedre kvalitet for en billigere penge.

Rart at det er KUNN norge som har gått opp. Tyskland og usa er fortsatt på samme pris nivå.

Hørte de har byttet importør så kan jo hende det har noe med saken å gjøre? Selger på navet og ryktet!?

He he

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem av disse elementen skal jeg velge?

Begger er 12"

Nr 1

Impedance 3,6 ohm

Fs Hz 22,6

Qms 2,87

Qes 0,36

Qts 0,32

Vas liter 101

Xmax 22 mm

Spl 86,9

Rms 800

¨

Nr 2

Impedance 4 ohm

Fs Hz 28

Qms 4,37

Qes 0,41

Qts 0,37

Vas 47,4 kubik

Xmax 9 mm

Spl 86

Rms 600

Hmmm... Nr 1 ser ut til å være Ground Zero Hw

Nr 2 Cadence Trippel x?

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det første så er det elementet nytt i år, og ja, prisene er nok satt opp litt, men det har mer med å kunne forsvare evt reklamasjoner og service, greit nok å kunne selge billig men om det skulle være noe feil så vil jeg gjerne at det er en skikkelig ordning på service og reklamasjon:)

og det elementet kunne godt kostet 3500kr spør du meg..det spiller bra..

generelt synes jeg SS sin kvalitet og ytelse står mer en godt til prisen, det er andre ting som er mer overpriset, men ja du finner sikkert billigere ting også som gjør kunden fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare piss preik. Jeg har fjord årets netto liste over SS Pio Kicker Cadence og synes det er JÆVELIG rart at SS er de som skrur opp.

Velger å ikke skrive mer grunnet det er NETTO vi snakker om

kan det hende at tidligere importør ikke hadde regnet seg "normal" fortjeneste? venligst ikke hiss deg opp.. hadde de merkene du nevner her hatt samme importør å kun et av dem hevet prisene så skal jeg være enig med deg, men her er det snakk om 5 forskjellige levrandører, hadde SS vært litt annerledes priset så hadde sikkert ikke nåværende importør gjort noe med det.. men uansett det har ikke noe med denne tråden å gjøre å jeg har ikke tenkt å si noe mer om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider