Gå til innhold

enda en einser medlem...

Ranger emnet


wicky124

Anbefalte innlegg

eller no slikt..hehe..kjøpt meg da en golf 1 1982 model med km-stand på 144000km idag til den nette sum at en billig penge...nylig eu-ok og årsavgift betalt..hihi..er en her på forumet sin...planer for denna?nææh..en vask og slikt iblant..

 

1048612-bilde2-bilde010.jpg

 

1048612-bilde4-bilde014.jpg

 

1048612-bilde1-bilde048.jpg

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Var jo fin den. Så den "in person" på Statoil Storo i dag, men det vet du vel kanskje allerede. :)

 

Finn deg noen "glade" felger nå.

 

ahaa...du med den røde gti 16v?hihi..din var en smule coolere enn min da..hehe..skaff meg noen glade felger da?mine er triste..hehe...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahaa...du med den røde gti 16v?hihi..din var en smule coolere enn min da..hehe..skaff meg noen glade felger da?mine er triste..hehe...

 

Hehe.. Bare finn deg noen 15". Trenger ikke se så spesielt kule ut i salgsannonser, men når du hiver på dekk med litt kurant dim, så blir de fort mye penere. :) Finner sikkert noe du kan bruke på finn.no

 

Møtte deg forresten en gang til nå i natt.. Jeg som møtte deg med fjernlys på Østre Aker rett etter du hadde passert bomringen. ;) (ikke spør hvordan jeg legger merke til sånt :p)

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Bare finn deg noen 15". Trenger ikke se så spesielt kule ut i salgsannonser, men når du hiver på dekk med litt kurant dim, så blir de fort mye penere. :) Finner sikkert noe du kan bruke på finn.no

 

Møtte deg forresten en gang til nå i natt.. Jeg som møtte deg med fjernlys på Østre Aker rett etter du hadde passert bomringen. ;) (ikke spør hvordan jeg legger merke til sånt :p)

 

like ille som meg til å oppdage einsere du ;)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

like ille som meg til å oppdage einsere du ;)

 

Så 3 i natt jeg.. I drømmeland :P

 

 

 

 

Så veldig pen ut! Gratulerer med Einser! Euro-baklykter eller? Ikke korte?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Bare finn deg noen 15". Trenger ikke se så spesielt kule ut i salgsannonser, men når du hiver på dekk med litt kurant dim, så blir de fort mye penere. :) Finner sikkert noe du kan bruke på finn.no

 

Møtte deg forresten en gang til nå i natt.. Jeg som møtte deg med fjernlys på Østre Aker rett etter du hadde passert bomringen. ;) (ikke spør hvordan jeg legger merke til sånt :p)

 

 

hehe..sant nok..var på vei til fruen..hihi..og var en idiot på motsatt side som kjørte med fjernlysa på...hihi..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så 3 i natt jeg.. I drømmeland :P

 

 

 

 

Så veldig pen ut! Gratulerer med Einser! Euro-baklykter eller? Ikke korte?

 

 

thæænx..hihi..hmm..har store baklykter ja..hmm...

 

noen som har senkesett felger og leppe foran til salgs?

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..da blir det endelig ordentlig vask av Golfine idag..hihi.. har iallefall bestemt meg for å få på finere felger og få senka den brutalt når snøen forsvinner..så om noen har felger eller senkesett så si ifra..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

på tide med update..fikk endelig byttet til sommerhjul inatt..kjørt rundt med piggdekk..hihi..14toms pene felger fra golf3 tror jeg..helt ok sånn sett..har også skaffet meg skjermbreddere til den og den lille leppa foran..pluss ny frontfanger som er sort og ikke har hull til ekstralysa..nå skal jeg bare sote baklyktene, lakke bakfangern sort og montere på alle tinga så blir det cool..satte på sportsratt, og tatt vekk setetrekkene..etter det blir det senk..hmm..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår