kremt Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 næææh.... Om et par dager kommer du til å savne den :jail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Om et par dager kommer du til å savne den :jail savner henne litt allerede..er jo billøs inntil videre..blæææ..hmm..jaujau.. nå er det party!tjohei! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Skal si du er kjapp i venninga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 jepp, bilen ble kjøpt av en som heter Alex_86 ( han er ikke så aktiv og driver mest med , eh, kremt, Ford). Han skal forøvrig på en NATO-øvelse i dag og kommer hjem i Juli, da skal jeg passe på denne bilen :) Stikker innom i morgen og henter fangeren og slikt jeg ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 jepp, bilen ble kjøpt av en som heter Alex_86 ( han er ikke så aktiv og driver mest med , eh, kremt, Ford). Han skal forøvrig på en NATO-øvelse i dag og kommer hjem i Juli, da skal jeg passe på denne bilen :) Stikker innom i morgen og henter fangeren og slikt jeg ;) derfor du var så ivrig på at han skulle kjøpe golfine og ta henne med der og da..hehe...ring meg ett par timer før du kommer så jeg kan planlegge ting og tang..hehe.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg