Gå til innhold

Fikk meg endelig sommerfelger

Ranger emnet

ZyreX

Anbefalte innlegg

pene felger! MYYE penere på 24x de der enn "r"-felger... goførti-felger må ha kant - bred kant!

Ikke sant? skulle ha kantfelger, det var helt klart.. Ikke spørsmål engang..

Volvo skjønte jo det selv de, med dessa gode gamle traverne..

godt å få bytta ut Corona-felgene, ass.. Gleder meg såå til sommern nå.. hehe.. ble jammen meg bedre å kjøre også, aldri kjørt med lav-profil før..

Grattis.. Meget pent!!! Blir du med til tr.heim 20 mai?

Takk takk! :D

Men hehe, nei, tror nok ikke jeg tar meg turen til Trondheim.. Er litt langt, selv om jeg veldig gjerne vil på et treff en gang.. Heidal, kanskje?

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din skriker etter senking :P

Enig! Den ser jo ut som en Citröen som er på veg ovet et jorde...

Volvo har en tendens til å lage landbruksmaskiner, men de burde lagt ifra seg tanken på å komme seg frem overalt når de designet 2/7 serien... Synes de er WAY to high.

Alle mine tidligere Volvo har vært senket, men nåværende Volvo har jeg ikke rukket å senke enda.

Men tilbake til topic, joda felgene var stilige de! Og til en grei pris virker det som.

Glenn'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle..

Men jeg synes den er fin og passe høy jeg.. Så kommer jeg meg over krøtter-stiene her på hadeland.. :P

Kunne vært høyere! ...den er faktisk hevd bak med to heve-plater.. Men det tar anlegget seg av og presser den ned igjen.. :P

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider