Blix1 Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 FIAT 131 SUPERMIRAFORI på jakt etter en sånn bill.. noen som vet om en?? Siter 98 Skoda Felicia 1,3 stv x 83-BMW 520i x 83 VW GOLF GTI x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT) x 85 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Jeg har en 131 Racing stående da. Restaureringsprosjekt. Morsomme biler ja. Ikke lett å finne de lengre nei, sto en til salgs på Finn her da, en original Racing også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanzini Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Står en rød original racing på autodb nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 takk til CalibR som hosta opp bildet. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 takk til CalibR som hosta opp bildet. :thumb Jasså :) http://www.netcarshow.com/fiat/1976-131_abarth_rally/ Mvh CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Kunne også tenkt meg en SuperMirafiori eller 131 TC som de også ble kalt. SuperMirafiorien hadde twin-cam motor. Jeg har en brosjyre av en slik til salgs: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=27607572 Ellers tok jeg bilde av denne i sommer. Står på Grong. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 .........og denne på samme sted..... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Den røde abbarth`en er skikkelig kul, har hatt den i mange år han. Finnes flere sånne i Grogn, bla en som ble byggd opp her jeg bor nå. Om noen er veldig gira på ett stort prosjekt, har jeg en original 131 Racing jeg kan selge for rett pris. Sliter med tid for å ta den selv ser jeg. Alle deler til bilen hører med da, å mye nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Den øverste røde bilen går nok ikke på billigsalg i allefall... Den så ganske strøken ut for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg