Gå til innhold

Justerbart senkesett

Ranger emnet


Tony_VAG

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal kjøpe meg Highline 99 mod nå og lurer på hvilke typer senkesett dere har på deres bil og hvem dere anbefaler. Det mest aktuelle blir vel 60/40 senking.

 

Og hvordan funke det med 18" felger på dene bilen?

 

18" funker veldig bra, kommer jo litt ann på bredden da:)

Jeg ville valgt justerbart senkesett var jeg deg.

KW variant 1 eller Koni

Dette er meget bra senkesett

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supersport...får senka mere med det enn med kw

 

Får senka nok i massevis med KW. De fleste senker ikke KW settene i bånn uansett. Så jeg ville gått for KW, pågrunn av kvalitet og ytelse

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får senka nok i massevis med KW. De fleste senker ikke KW settene i bånn uansett. Så jeg ville gått for KW, pågrunn av kvalitet og ytelse

 

Men så koster jo KW latterlig mye også.. Supersport er vesentlig billigere, senker like mye og duger for den vanlige mann i gata! Jeg gidder ihvertfall ikke betale 13000kr for et justerbart når jeg kan få et som gjør samme nytta til 5000...

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er disse rustfrie?

 

Vet ikke, men tror ikke.. Uansett, så ser jeg ikke på det som noe problem uansett, for det er bare å spyle godt i hjulbuene når du vasker bil, og når man skifter dekk, så bruker man en stålbørste og børster av det som evt. skulle sitte på demperen..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du selv sier så er du vaskegal.. :p Skal sjekke litt i Tyskland.

 

Hvilke papirer er det jeg må passe på å få med? Med tanke på EU-kontrollen som jeg skal ha i November

 

Med mindre du vasker bilen din 1 gang i måneden, så bør det ikke være noe problem.. Og vask MINST 1 gang i uka bør du jammen klare på sommeren! Selv vasker jeg hver dag det er fint vær..

 

Du må godkjenne senkesettet på biltilsynet før du eu kontrollerer den, for det må være påskrevet i vognkortet.. Da må du ha TÜV-papirer og papirer fra forstillingskontroll..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Jeg finner Supersport til 400 EUR i Tyskland. Hvor kan jeg få det til 5 lapper i norge egentlig?

 

Vil det lønne seg å få en mekaniker som jeg vet driver med slikt her å gjøre jobben? Eller kan jeg gjøre det med garasjejekk og bukker i garasjen min?

 

Nå har jeg en engen leverandør på de settene, så får de noe billigere enn det også, men hør med Eye Candy.. Tror de er ganske rimelige!

 

Har du ikke byttet noe sånt før anbefaler jeg å sette bort jobben.. Er ikke verdens verste jobb, men kan fort bli mye knot.. Jeg skal ikke bytte alene på min bil ihvertfall..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så koster jo KW latterlig mye også.. Supersport er vesentlig billigere, senker like mye og duger for den vanlige mann i gata! Jeg gidder ihvertfall ikke betale 13000kr for et justerbart når jeg kan få et som gjør samme nytta til 5000...

 

Men nå er det ikke snakk om å gi 13000 for de heller da.

Bare å bestille fra Amptuning i Tyskland. Har fått tilbud på de av han for 740euro inkludert frakt. Så kommer vel på rundt 7000 ferdig importert.

Så da ville jeg heller valgt KW, når det koster 2000mere. Men er enig, jeg hadde aldri kjøpt de til 13000, da hadde jeg kjøpt supersport, for det er nok et helt greit sett:)

VW GOLF V GTI 2005 modell

VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt

VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt

VW JETTA 1,8gl 90modell solgt

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår