Oleee Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Nå har jeg en engen leverandør på de settene, så får de noe billigere enn det også, men hør med Eye Candy.. Tror de er ganske rimelige! Har du ikke byttet noe sånt før anbefaler jeg å sette bort jobben.. Er ikke verdens verste jobb, men kan fort bli mye knot.. Jeg skal ikke bytte alene på min bil ihvertfall.. Har vi samme leverandør? ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Men så koster jo KW latterlig mye også.. Supersport er vesentlig billigere, senker like mye og duger for den vanlige mann i gata! Jeg gidder ihvertfall ikke betale 13000kr for et justerbart når jeg kan få et som gjør samme nytta til 5000... Hvis du bare skal senke til du ikke har noe som helst kjøre egenskaper igjen, hvorfor tar du ikke bare vinkelsliperen og kapper halve fjøra di? Er en grunn til at det koster såpass, du får bilen lav SAMTIDIG som du opprettholder komfor og kjøre egenskaper til en viss grad... Bunn demperen èn gang md det supersport greiene og demperen din er ødelagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 supersport kan senke mere enn kw,det skal jeg love deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 trenger ikke no ettersjekking av justering av forstillinga på golf bare så dere vet det..har ikke en dritt å si for all justeringa blir gjort av seg selv lissom...man justerer ikke no i etterhånd...klin på senkesettet,senk grovt og KJØR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Kan godt betale noen lapper ekstra for å beholde kjørekomforten! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 trenger ikke no ettersjekking av justering av forstillinga på golf bare så dere vet det..har ikke en dritt å si for all justeringa blir gjort av seg selv lissom...man justerer ikke no i etterhånd...klin på senkesettet,senk grovt og KJØR kliner du den helt nedtil bakken blir den helt lame å kjøre da. Morro at det har litt bra kjøregenskaper også Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 trenger ikke no ettersjekking av justering av forstillinga på golf bare så dere vet det..har ikke en dritt å si for all justeringa blir gjort av seg selv lissom...man justerer ikke no i etterhånd...klin på senkesettet,senk grovt og KJØR Ehhh?? Når man senker bilen så endres både cambervinkelen og spissinga. Har du en selvjusterende forstilling, så er du nok den eneste i verden. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 trenger ikke no ettersjekking av justering av forstillinga på golf bare så dere vet det..har ikke en dritt å si for all justeringa blir gjort av seg selv lissom...man justerer ikke no i etterhånd...klin på senkesettet,senk grovt og KJØR Hehe... Riktig, sett på senkesett og drit i å ta forstillings kontroll... se hvor lenge du har dekka dine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Har vi samme leverandør? ;) Antageligvis :roll: Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Hvis du bare skal senke til du ikke har noe som helst kjøre egenskaper igjen, hvorfor tar du ikke bare vinkelsliperen og kapper halve fjøra di?Er en grunn til at det koster såpass, du får bilen lav SAMTIDIG som du opprettholder komfor og kjøre egenskaper til en viss grad... Bunn demperen èn gang md det supersport greiene og demperen din er ødelagt. Hmm, har du kjørt en Golf med Superspor sett? Vil ikke påstå at du mister så mye kjørekomfort med det settet så lenge du holder senkinga innenfor en viss grense.. Jeg kan ihvertfall ikke klage på Supersport settet etter en tur til Fredrikstad og tilbake.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Du får hva du betaler for, er en grunn til at H&R og KW koster litt mer enn det billig greiene... bilen blir ikke så stubbete å kjøre med et dyrere sett, de holder lengre og er generelt av mye bedre kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Ja jeg venter heller litt lenger og sparer opp noen tusen ekstra og kjøper KW isteden. Er KW gassdempere? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Har KW variant 2 på min GolfIV. Det er et utrolig bra sett, og bilen får en vannvittig veiholdning. Blir stivt selv med demperne justert på minimum. Det er KONI som leverer demperne i KW settet, og i gass ja. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 er ikke kødd en gang ...slipper no justeringer på golf 4...seriøst liss..har hørt det fra mange at golf 4 er det bare å drite i pga ett ell annet=)senka min 70-80mm og dekka mine var fine som faen de=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy_mcnabb Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Sikkert pga at Golf Iv har selvjusterende flensebolter, og trykket i snekkesmella opprettholdes uten at du mister draget i fenderstrikken vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg