Stingah Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 det var mange rare ord gitt :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 er ikke kødd en gang ...slipper no justeringer på golf 4...seriøst liss..har hørt det fra mange at golf 4 er det bare å drite i pga ett ell annet=)senka min 70-80mm og dekka mine var fine som faen de=) Rart at dekka mine foran var spist opp etter en sommer med 35mm fjærer da.. Jeg justerte ingenting.. Tok forstillingskontroll på våren, flyttet dekkene som satt foran bak, og så og si nye dekk foran.. Hmm, pussig.. Dekka er ikke slitt etter en sommer jo.. Så, JO, du må nok ta en forstillingskontroll etter at du har smelt på senkesett.. Men du kan jo selvsagt drite i det, men da vil jeg gjerne se dekka dine etter 3 sesonger.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 trenger ikke no ettersjekking av justering av forstillinga på golf bare så dere vet det..har ikke en dritt å si for all justeringa blir gjort av seg selv lissom...man justerer ikke no i etterhånd...klin på senkesettet,senk grovt og KJØR Hva er grunnen til at du ikke vel ta forstillingskontroll eller 4 hjulskontroll som det heter. Man må jo ha det også for å godkjenne det. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 andy mcnabb har ett poeng her=)er no selvjusterende greier ja=) mine dekk var like strøkende etter 1 sesong=)sånn er det med den saken.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 andy mcnabb har ett poeng her=)er no selvjusterende greier ja=) mine dekk var like strøkende etter 1 sesong=)sånn er det med den saken.... HAHA.. Tett? Tror det andy mcnabb skrev der bare var svada! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 ironi????ehh...nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 ironi????ehh...nei... !? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 dette ble vel litt usaklig nå.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Det er vel bare å konkludere med at man må juster forstilling etter senking, og ferdig med den saken. De som vil kan jo senke, og tro at forstillingen justerer seg selv, få crappy kjøreegenskaper og enorm dekkslitasje. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Tror nok jeg skal ta en aldri så liten kontroll etter monteringen ja :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_VAG Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Takk for svar. Jeg kommer ihvertfall til å foreta en forstillingskontroll når jeg får på senkesett. Men er ennå ikke sikker på hvilke sett jeg skal ha. Vet bare at jeg skal ha høydejusterbart. Hvor mye tar verksteder for å sette på dette? Siter VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg