Nitros Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Noen som har erfaring med disse? vurderer å kjøpe de Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 hvilket merke er det? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Mulig det er FK, eller så er det en fyr som har FK logoen sin på skiltet;) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 FK Automotive Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bigass Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 jeg syns de er noen av de feteste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 InPro tenker jeg.. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Jeg har InPro lykter, og har ingenting negativt å si om disse av egen erfaring. Det eneste jeg har hørt om dem er at silikonfugene (okei helt feil ord men...) må skiftes etter hvert, men det har jeg ikke opplevd selv. Jeg har faktisk ikke hørt noe om FK lys, men intet nytt er godt nytt ;) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Fikk en mangel lapp pga det er brukt rød lyktesoting over blink og ryggelys. fikk også mangel på sprekke i lykteglassene på blinklysene fremme. og mangler deksel over venstre side blink. er det noen av dere som har dette må dere bare rope ut ;) blir å selge baklyktene hvis noen er intrisert..babyhmm? Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg