Gå til innhold

Hvem har den laveste bilen?

Ranger emnet

VwGolf1.8

Anbefalte innlegg

med svære monsterfangere burdte det være passe ja ;)

Ja, monsterfanger hører med.

Lurer hvordan de bilene med syk senk funker når det er så mye naturlige humper i veien pga frost og tærlahiv. :cab

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"På parkeringa på rudskogen september 2005, med Golf III Vr6 Leppe. Blei fort knust, for det er så sinnsykt sprø plast på de leppene."

ja på de uorginale så, ikke de orginale :) de kan subbes med x antall ganger..

Skjedde med den svarte golfen din da?

ehh, den svarte ja, nei, litt vanskelig å prate om. Hehe, neida. Det hele begynnte med att den aldri gikk med den der mono point dritten etter bilen var utafor veien en tur. Bytta hvertfall gasser og lamdasonde, og følere alt annet mulig drit, dyrt hvertfall. Så begynnte ombyggingen til gti 8v, enda mer frustrasjon. Bytta Ledningsnett og bremser og motor og alt annet som hører med, ribba begge bilene og bygde om til komplett Gti bil;) Starta opp, å grise kjørte nærmere en time ca, og da hadde jeg råde bank.:( Morsomt vettu. Bytta blokk å starta opp igjen, og ikke olje trykk. Byttet til tre forskjellige olje pumper, blåste gjennom alt av kanaler og lignende. Så begynnte den å bli donor bil til den rød;)

:bump

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal det sies at når jeg skal hive på sommerfelga må jeg dessverre heve golfen min litt. Liker den godt så lav den er nå, men prøvde med sommerfelga og da bare la skjermkanten seg nedpå dekket..

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider