Gå til innhold

Hvem har den laveste bilen?

Ranger emnet


VwGolf1.8

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det er kult med lave biler men ett sted går grensen. Må gå at å bruke den også da. Ligger det "grus" i veien knekker du jo hele fronten din. Og hvordan i H... kommer du deg over fartsdomper med den? Hadde 4 cm klaring på gamle BMW'n og der måtte jeg sidelengs over dumper og den slo nedi OVERALT. Ser ut som din er ennå lavere så tør ikke tenke på hvordan den er å kjøre.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slo ikke nedi så mye under på min heller (litt på eksosen). Men min slo nedi forran pga overhenget. Leppa traff asfalten før dekka traff dumpa hvis du kjønner. Vet at golf har kortere overheng en E30 men ser ut til at han ikke har 4 cm klaring heller. Men går det så går det og da er det jo bare bra. Men det jeg ble lei til slutt var å bremse ned til +-5 km/t for å komme over dumper og drive med X-trem unnamanøver når jeg så hull i veien forran meg.

 

Men tilbake til topic. Har ikke bilder men en bekjent av meg kjørte bobble som du akkurat IKKE fikk en liggende fyrstikeske under fangeren på hverken foran eller bak:)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definer lav, lav frontfanger betyr ikke nødvengivis lav bil, kompis sin 240 er lav, fjærløs, skal fikse det på en annen også...

Syns ikke det er lavt nok når det skal være lavt nok, kan dess vere ikke senke så mye sjøl, har telemarksveier her.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er definitivt ikke den laveste, men den er akkurat passe lav.

 

Leppa koser litt med alle fartsdumper (har hendt at jeg har måttet ta dem litt sidelengs, men det gjør vel ikke noe? :)), men utenom det går det stort sett fint.

 

DSCF2308.jpg

 

Og alle kan jo jukse med bildene.. Ser ikke ut som at bilen til trådstarter her står på plant underlag. ;)

Skraper litt når jeg skal inn i garasjen

 

senk5.jpg

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om front fangeren er 5 cm over bakken og hekken 15 cm så er ikkje bilen lav.

bilen er lav viss den er lika høg rundt om. for sei det slik så synst eg at det ser teit ut viss fronten er bygd på med lepper men bakfanger eller kanaler er forsatt orginale. men dette gjelder ikkje alle biler, det kommer ann på heilheten på bilen. jettaen min var 12cm høg rundt om før eg begynnte å bygga den om igjen.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vinner jeg lett. Det er jo juks å ha leppe på bilen da. Bedre å måle fra laveste punkt under bilen. Jeg får ikke tommelen min mellom rammevangen og gulvet :D

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobla mi er vel ikke direkte høy den heller og der er det ikke noe plast som bygger ned;)

 

DSC00665.JPG

 

Du får min stemme :) Nydelig :)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår