Gå til innhold

skyline gtr m resin styling kit

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

fikk en pakke her i posten med litt forskjelligHPIM1006.jpgHPIM1007.jpg

tenkte jeg skulle begynne med denne her et sett fra tamiya med en nissan skyline r33... med kom det også et stylingkit fra scale autoparts et såkalt 400r kit.. så da var det bare å begynne å kutte istykker skylinen. resultatet ser dere under

HPIM1005.jpg

HPIM1000.jpg

her er det bilde av kitet som var med fra sc.ap.. har meget bra passform men litt sparkling vil det jo bli på sånne deler ....

HPIM1004.jpg

her er også et annet gromt sett dette er en bmw 320 i m studio 27 photoetched kit og jægerstickers

HPIM1008.jpgHPIM1010.jpg dette blir et senere prosjekt da det er lenge siden jeg har bygd noe så må trene litt først .. se min andre tråd for "trening"hehe 55 nomad

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da fikk jeg endelig montert stylinga... se bildene ...

HPIM1016.jpgHPIM1026.jpg[/img]HPIM1027.jpg

si gjerne hva dere mener om kitet .det står igjen litt porefylling mellom kaross og styling . men passformen er upåklagelig... skulle gjerne hatt tak i noen skikkelig feite felger til skuta nå så hadde det blitt konge.. den blir forøvrig lilla met..

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice, både kit og bil, eneste negative jeg ser i farta er den lille gleppa ved hjørnene til lysa. men dette tror jeg blir en fin bil

[-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model

Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34

eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS]

(Ja, er hekta på "Initial D" anime serien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blå er jo ekstremt mye brukt...men, en venn a meg i Trondhjem hadde en rød med tribal graffikk (IRL)...tror det kan bli rått

[-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model

Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34

eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS]

(Ja, er hekta på "Initial D" anime serien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror fargen muligens blir grønn metallic med kameleon.. er ikke sikker.. i kveld skal jeg muligens få på sparkel og pusse litt på den men det blir litt venting med denne nå for jeg venter på deler felger og bilbelter 4 pnkt

men bilder kommer fortløpende ettersom den forandrer seg

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...