beemerworld Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 fikk en pakke her i posten med litt forskjellig tenkte jeg skulle begynne med denne her et sett fra tamiya med en nissan skyline r33... med kom det også et stylingkit fra scale autoparts et såkalt 400r kit.. så da var det bare å begynne å kutte istykker skylinen. resultatet ser dere under her er det bilde av kitet som var med fra sc.ap.. har meget bra passform men litt sparkling vil det jo bli på sånne deler .... her er også et annet gromt sett dette er en bmw 320 i m studio 27 photoetched kit og jægerstickers dette blir et senere prosjekt da det er lenge siden jeg har bygd noe så må trene litt først .. se min andre tråd for "trening"hehe 55 nomad Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 da fikk jeg endelig montert stylinga... se bildene ... [/img] si gjerne hva dere mener om kitet .det står igjen litt porefylling mellom kaross og styling . men passformen er upåklagelig... skulle gjerne hatt tak i noen skikkelig feite felger til skuta nå så hadde det blitt konge.. den blir forøvrig lilla met.. Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 hvorfor i all verden blir siden min så stor Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 nice, både kit og bil, eneste negative jeg ser i farta er den lille gleppa ved hjørnene til lysa. men dette tror jeg blir en fin bil Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 må fylle inni der det er bra passforn men ikke perfekt Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Tøft! har du noen tanker på hvilken farge du skal ha? :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 nei har ikke bestemt meg for det..har dere noen forslag så vær så god Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 blå er jo ekstremt mye brukt...men, en venn a meg i Trondhjem hadde en rød med tribal graffikk (IRL)...tror det kan bli rått Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 hvor er det så mulig å få tak i tribalgrafikk da Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 tror fargen muligens blir grønn metallic med kameleon.. er ikke sikker.. i kveld skal jeg muligens få på sparkel og pusse litt på den men det blir litt venting med denne nå for jeg venter på deler felger og bilbelter 4 pnkt men bilder kommer fortløpende ettersom den forandrer seg Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 da er bilen sparkla og har også pussa litt.. men d er mulig den må sparkles lit til... vi får se når grunninga kommer på om det blir noen porer Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 den må nok sparkles litt til ja... men er det noen som har en formening om farge da? driver og funderer på svart matt faktisk...hvorfor gjøre som alle andre da .. matt svart og evt store chromefelger ++ mere chrome enn normalt Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 ferdig bilder kommer etter hvert....ble meget tøft Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg