beemerworld Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 tenkte jeg måtte lage en tråd om dette prosjektet også .. bilen er en 55 nomad boyd coddington edition og kitet kommer fra amt.. mye jobb med sliping osv med disse settene .. men de er bra.. er stort sett dette jeg har bygd av sett.. her kommer noen bilder etter 1 strøk med lakk.. det kommer flere bilder etter hvert ... har nemlig akkurat begynt... og driver med et anna sett samtidlig... bilen får 24" felger god senk og chrome..hehe skal bli en bra 50 taller detta ... er forresten på jakt etter 57 nomad så hvis det er noen som har det så vil jeg kjøpe Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 det kommer bedre bilder etter hvert huff dette var dårlig Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ser og høres bra ut...Tenkt å sote rutene på den? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 fet bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 blir ikke sota ruter nei,, da blir det for mye svart men det er en fet bil..digger 50 tallere usa biler jeg Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 [ håper på respons og synsvinkler her også jeg ... det kommer forøvrig en tråd til om bmwen min...senere.. den blir lakkert i kveld Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 ser rimelig bra ut dette her:) du velger en bra stil hvertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Nice de felgene der:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 ja de er ålreite de .. 24" boyd hjul Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 se forresten også skyline tråden min her på hobbyforumet Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 bmwen er lakkert ..hehe bilder kommer i morgen.. dette blir et rått prosjekt.. meget detaljert karosseri. Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 i kveld skal 55 nomaden lakkeres .strøk 2.. har bestilt pluggledninger fra japan i dag.. pluss noe anna småsnacks... jeg fant ikke custom gt ratt da desverre ..er det noen som har et til overs??? type momo eller lignende driver og lager til bur til stasjen men vet ikke om det blir brukt da... det er bare for å prøve Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 hehe,ivrig kar du!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 her har de noen ratt,og mye annet snadder: http://detailmaster.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=detailmaster&Category_Code=DM-BP Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 tøft... er mulig jeg stikker innom deg en dag i nærmeste fremtid.. tar med stepsiden... skal kjøre flyttelass Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg