Gå til innhold

Finnes det cheats til GT3/GT4???

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

snakker for meg selv nå, men jeg har runna hele dritten, begge spilla, uten noe form for cheat. så klarte en kompis å slette alt på memorycardene mine, så vips, ingen ting igjen, ikke f om at jeg gidder å sitta å spille igjennom det igjen, nå vil jeg bare ha det morro å teste ting på spillet.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og poenget er? Dere har XXXXXXXXXXXXXXXX cs og en dulion biler. Jeg har fullført 93% av spillet og har 78 biler. og litt over 10 000 000cs. Har ikke brukt ett eneste cheats. Hva er vitsen med å kjøpe ett bil spill når dere sier dere har så mye biler og cs og ikke gjort noe selv? Mener det er å ta bort hele gleden med spillet jeg.

er ikke alle som gidder å ta et spill så dønn seriøst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke alle som gidder å ta et spill så dønn seriøst

Er ikke snakk om å ta det så seriøst men hva er vitsen med å kjøpe ett spill for ca 500kr for å få det ferdig runnet uten å kjøre en eneste runde på spillet?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke snakk om å ta det så seriøst men hva er vitsen med å kjøpe ett spill for ca 500kr for å få det ferdig runnet uten å kjøre en eneste runde på spillet?

opp til en hver det! har man lyst til og ha alt med en gang så gjør man det. har man lyst til og runde det. så gjør man bare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
hvorfor skal dere bruke 600kr på et spill som du setter i spill-maskina di og det står at du har greid alt? morro? Nei!

har ikke betalt en dritt for spillet jeg så det er ett fett for meg......

og ja,jeg synes det er gøy at det spillet er slik. gidder ikke sitte i månedvis og spille. bortkasta tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

har AR Max og 2 minnekort ett til seriøs spilling og ett til fortsatt seriøs spilling men med mer credits så jeg kan prøve litt forskjellige biler :)

men gått litt over til xbox og forza motorsport en liten stund ettersom ps2en sitter i bilen å den andre har vraka laser.

92 VW Golf GTI 16vTurbo

86 VW Jetta CL

75 VW Boble 1600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte 100% på GT3 osv.

Men har ikke tid til å gjøre det samme på GT4 akkurat nå.

Derfor er det digg å kunne ha 2 saver, en med cheats og en jeg spiller sakte men sikkert på selv.

Men! Det sto at jeg skulle for overført penger og lisenser da jeg startet første gang... ( fra GT3 til GT4) Men har ikke fått det :S noen som har samme problem ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider