Gå til innhold

Felgrens

Ranger emnet

Pompiuses

Anbefalte innlegg

Originally posted by Pompiuses

Skulle hatt noe sterkt og skrubba originalfelga mine med ja. De har jo f... ikke vært vaska siden de var nye :mad: Innvendig må jeg snart til med stålbørste og saltsyre for å få vekk møkka :eek:

Jeg skjønner... Sånn dritt sitter noe vannvittig... har hørt at diesel er heftig å bruke, men har aldri testet det selv. Tror du kommer langt med enten wheel clean eller Shell produkt. en sånn 5ltr. kanne med Shell bilrengjøring er ganske drøy! :) Du har hvite orginalfelger du vel? Da syns skitten ekstra godt også :(

Takke meg til "gunMetal-felger" De ser "halvskitne ut hele tiden :D ;)

attachment.php?s=&postid=72917

EspenOO

1998 Integra Type R

x 1998 Integra Type R

x 1999 Integra Type R

"...a high rpm-lifestyle!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje litt utenfor topic, men likevel litt innenfor..

tar felgrens livet av vanlig lakk??

og hvis man vil fjerne all lakk på felgen, hva gjør man da?

kan man putte de i syre bad (sånn som blir brukt til å gjøre gamle bildeler til "nye" ) eller spiser det opp aluminiumen også?

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Eagel F1 felgrens.. Utrolig bra, trenger ikke svampe felgene engang, selv om jeg har kjørt i regnvær å bremsa mye. Koster ca 100kr pr flaske.. Det beste jeg har brukt og dekkene blir ikke "matte"... å jeg har masse eiker i felga mine, så dem er kjedelig å vaske..

post-910-1380485141762_thumb.jpg

What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work.

Lenke til kommentar
Del på andre sider