Pompiuses Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Det var en tråd her for en tid tilbake angående hvordan best rense felgene. Finner ikke denne, så hvis noen vet hvor denne er eller har noen tips om hva som er lurt å bruke til å rense felgene hadde det vært fint. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
genuine Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Jeg anbefaler enten "wheel clean" tror jeg den heter... eller bilrengjøring/felgvask fra Shell. Disse er de jeg er mest fornøyd med selv :) Siter EspenOO 1998 Integra Type R x 1998 Integra Type R x 1999 Integra Type R "...a high rpm-lifestyle!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Juni 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Skulle hatt noe sterkt og skrubba originalfelga mine med ja. De har jo f... ikke vært vaska siden de var nye :mad: Innvendig må jeg snart til med stålbørste og saltsyre for å få vekk møkka :eek: Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 wheel clean er veldig bra ja, ellers kan du jo gå på med betongrens, da er du garantert å få vekk møkka. Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Bruker å blande yrkesvask å vann å spraye på felgene. Funker jævli bra! :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
genuine Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by Pompiuses Skulle hatt noe sterkt og skrubba originalfelga mine med ja. De har jo f... ikke vært vaska siden de var nye :mad: Innvendig må jeg snart til med stålbørste og saltsyre for å få vekk møkka :eek: Jeg skjønner... Sånn dritt sitter noe vannvittig... har hørt at diesel er heftig å bruke, men har aldri testet det selv. Tror du kommer langt med enten wheel clean eller Shell produkt. en sånn 5ltr. kanne med Shell bilrengjøring er ganske drøy! :) Du har hvite orginalfelger du vel? Da syns skitten ekstra godt også :( Takke meg til "gunMetal-felger" De ser "halvskitne ut hele tiden :D ;) Siter EspenOO 1998 Integra Type R x 1998 Integra Type R x 1999 Integra Type R "...a high rpm-lifestyle!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Jeg bruker noe som heter Lensitil. Den tar det meste av dritt! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Bruk syreholdig felgvask og børst med oppvaskbørste. Pass på å spyl av jevnlig hvert minutt ettersom syra etser på lakken. Legg på, skrubb og spyl av til fornøyd... Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 kanskje litt utenfor topic, men likevel litt innenfor.. tar felgrens livet av vanlig lakk?? og hvis man vil fjerne all lakk på felgen, hva gjør man da? kan man putte de i syre bad (sånn som blir brukt til å gjøre gamle bildeler til "nye" ) eller spiser det opp aluminiumen også? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNeRgYs Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 På alufelgene mine gjør jeg følgende: 1. Først så vasker jeg felgen godt med avfetting. F.eks wheel clean 2. Så er den å gnukke vekk all dritten som sitter fast med vanlig rubbing. 3. For at dritten ikke skal feste seg så godt, så børe felgen vokses... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Hvor får du tak i wheel clean? Eller noen av de andre nevnt over for den saks skyld.... Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Jeg har brukt Eagel F1 felgrens.. Utrolig bra, trenger ikke svampe felgene engang, selv om jeg har kjørt i regnvær å bremsa mye. Koster ca 100kr pr flaske.. Det beste jeg har brukt og dekkene blir ikke "matte"... å jeg har masse eiker i felga mine, så dem er kjedelig å vaske.. Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg