JonArveS Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Vet ikke om dette er rett sted for denne, men vi prøver.... Dette har sikker vært diskutert før, men jeg kunne ikke finne eksakt svar på mitt problem: Kan jeg bruke aluminiumsilikat til å blåse av lakken på et toppdeksel av aluminium? Siter Jon Arve Sporstøl President Club Honda Norge Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Vil ikke anbefale dette, da alusilikat tar mye av aluminiumen. Anbefaler glassblåsing. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonArveS Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Hvor får jeg kjøpt glass? Siter Jon Arve Sporstøl President Club Honda Norge Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 http://new.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=34&products_id=616&zenid=27428beef56bc419a5b16d8c39d99c27 Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonArveS Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 700kr for 25kg! må det være SÅ inn i h£@€£"¤ dyrt? Siter Jon Arve Sporstøl President Club Honda Norge Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 hehe:P jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Ta med dekselet ditt i skikelig rengjordt tilstand og spør en børsemaker pent om han kan blåse det for deg. I Trondheim kan du jo feks høre med Munkvoll Mek. Verksted as. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg