Gå til innhold

Min nye G60 turbo

Ranger emnet

AudioX

Anbefalte innlegg

har nettopp kjøpt meg ny bil, en GTi G60 med turbo

har en del planer for bilen, har et bilde her, kommer flere når jeg får sommer dekk på(Brock B1 9x16") å G60/GTi skjørter...var en her som hadde liggende, selger du??:):)

bilen er senket 60mm, valsede hjulbuer for å få plass til brock felgene, 2,5" effekt anlegg(grom lyd) godkjent ombygget til turbo, Recaro El.seter

golf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult det her!! er bilen orginal G60? en ting til jeg syns du burde gjøre er å skaffe 90 dører til bilen! ser mye penere uthappyhappy

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bygget den om fra 16v til G60 og så til G60 turbo.

Ble byttet turbo på den for ett år siden også. Husker ikke hva turbo som står på men den går iallefall godt.

Er vel kommet litt rust her og der på den nå?

Regner med du fikk me recaro interiøret..

jada fikk med recaro interiøret.....men wastegaten e gåen...den åpner ikke, så lade trykket går på fritt ladetrykk....må få ny wastegate....noen som har??

litt rust på bakluke å på skjermene, men ikke så mye, alt skal taes til våren/sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada fikk med recaro interiøret.....men wastegaten e gåen...den åpner ikke, så lade trykket går på fritt ladetrykk....må få ny wastegate....noen som har??

litt rust på bakluke å på skjermene, men ikke så mye, alt skal taes til våren/sommeren

Har en ny wastegate liggende. Ta å ring meg på 90947334 så kan vi ta en titt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oohh går den enda!!!!!!!!!!!!!!! jubel bil dette da grattis med ny bil :) men du hjulbuene er ikke mye valset de er smelt ut med rå makt og en fin fin slegge :)

men det er en gøy bil ta godt vare på den det ligger noen timers arbeid i den så ikke la den forfalle da!!

har du lyst har du lov!!

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig bare det er slangen fra wg til turbo som er røket.

Må se hva prisen var på den saken. Det er en justerbar fra Forge.

Han som solgte deg golfen ringte meg og spurte om jeg hadde en slange fra wg til turbo, men er jo samma hva slange en bruker.

han sa det da eg var å så på den, så skiftet han den slangen men da var det ingen forskjell, så da mente han at det var WG som var gåend!?!:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider