Golfoman Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 heij lurte bare på om noen gadd om skjekke ett dele nr for meg, hva er denne delen!? og eventuelt pris for dem som har prislistene til Etka. Delenummeret er 191 201 801 forresten, noen som har nyeste versionen av ekta og har lyst å dele med meg? :) Mvh golfoman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sek700iafc Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Sjekk ut denne siden: www.vagcat.com/ Online versjon av ETKA... Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 det er en aktivkull beholder. renser bensindampen ifra bensintanken og fører det inn i motoren der det forbrennes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfoman Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 takk for svarene.! Jeg har i det siste hatt et problem med at bilen fusker. Når jeg skjekket denne aktivekull beholderen var det hull i slangen. kan dette være en grunn til at bilen fusker? har denne aktivkull beholderen mye å si? noen som vet hvor mye en slik beholder koster? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Noen som har etka program? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Etka hadde vært kjekt, er det programmet som møller bruker der du ser alle delene på bilen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Jepp. Eller AKTE som det heter på forumspråket.. Ganske kjekt/praktisk å ha liggende, igrunn.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Jeg lastet ned Etka i natt nå. Har ikke testet om det funker enda, men håper da det. Jeg står og seeder her nå hvis noen skulle være interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Jeg lastet ned Etka i natt nå.Har ikke testet om det funker enda, men håper da det. Jeg står og seeder her nå hvis noen skulle være interessert. Laster ned fra piratebay. hvor tok du det fra? ingen som seeder meg foreløpig :( Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Da er jeg oppe og går med ETKA 6,31, norsk språk, og jeg må si at det bare er helt genialt cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Da er jeg oppe og går med ETKA 6,31, norsk språk, og jeg må si at det bare er helt genialt cheers Funker her og nå :):):) Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Funker her og nå :):):) Genialt program ja :pray Men tar litt tid og finne ut hvordan man skal bruke det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg