Gå til innhold

Forslag til anlegg. 20 000,-

Ranger emnet

zews^^

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg skal nå bruke ca. 20 000,- totalt på anlegg. Fra før av har han ingenting. Anlegget skal stå i en Mercedes E-klasse og han vil kunne spille høyt, men frontsettet skal stå i stil med subbene. Ikke bare donk-donk liksom.

Jeg ønsker da forslag til anlegg, forhandlere kan gjerne komme med tilbud, men da må alt være med i pris, også kabler.

Som frontsett skal han ha 6,5", 2 subber 10" eller 12". Regner med at det blir brukt mye tid på install og bagasjerommet skal kun bli brukt til anlegg.

Takk for svar :)

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg skal nå bruke ca. 20 000,- totalt på anlegg. Fra før av har han ingenting. Anlegget skal stå i en Mercedes E-klasse og han vil kunne spille høyt, men frontsettet skal stå i stil med subbene. Ikke bare donk-donk liksom.

Jeg ønsker da forslag til anlegg, forhandlere kan gjerne komme med tilbud, men da må alt være med i pris, også kabler.

Som frontsett skal han ha 6,5", 2 subber 10" eller 12". Regner med at det blir brukt mye tid på install og bagasjerommet skal kun bli brukt til anlegg.

Takk for svar :)

Har en kamerat som kanskje vurderer å selge ett komplett Infinity anlegg, med følgende komponenter:

3 komponentsett Infinity Kappa Perfect 6.1

2 stk subwoofere Infinity Kappa Perfect 10.1

1 stk monoblokk Infinity REF611A

1 stk 6-kanals Infinity REF5761A (tror jeg)

1 stk cd/mp3 spiller Pioneer DEH-P77MP

Nypris på dette er vel rundt 30 000kr

2 av komp.settene ligger fortsatt nye i eskene sine. Resten er lite og pent brukt.

Er ikke 100% sikker om han vil selge anlegget, men han vil selge bilen hvertfall.. Men til rett pris er han sikkert med på det..

Lyden er MEGET bra hvertfall :)

Så om han er intr. så kan jeg sjekke om eieren er intr. i å selge det for 20 000kr

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er mange som tror 190E er en E klasse;)

Både W124 og W201 er vanskelige å få trykk i kontra andre sedan biler men i W124 har du genial plass og montere sub forran i dasjbordet...

En meget "luftig" hatthylle måtte vel hjelpe mye på dette? :)

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Båndpass-kasse (eller hva f det heter for noe).. Er ikke det ganske genialt for å få bass inn i en slik type bil?

Til topic: Se på det kammeraten til Zetec har og selge! Får bedre anlegg til 30.000 enn til 20.000 vettu, så det lønner seg og kjøpe brukt! =) Brukte elementer ville jeg kanskje vært litt skeptisk til, men forsterker spiller, kabler osv er da genialt å kjøpe som brukt! :) Synes jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...