Gå til innhold

maxis: volvo 242-prosjekt:uah (ugly as hell)-242 16v turbo

Ranger emnet

maxis

Anbefalte innlegg

Ja, den parketten er jo genial. Det dukker stadig ting opp! -Bare digger det!!! :D

steike,her dukka det opp en turbonetics boostcontroller også.

Den hadde jeg egentlig lagt ut for salg her på forumet,men da jeg fikk solgt resten av delene kan jeg like godt bruke den selv.

turbonetics27ov.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo ugly as hell da.Skulle nok byttet navn til prosjekt 242 turbo eller prosjekt budsjettsracer.Ting går altfor treigt egentli,men skal (kanskje) bli moro å starte med grenrør over helga.

Mulig jeg henter en 242 til uka, da skal du få se bil som fortjener den tittelen;)

Alltid artig å se på løsningene dine, må innrømme at jeg lærer en del.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike,her dukka det opp en turbonetics boostcontroller også.

Den hadde jeg egentlig lagt ut for salg her på forumet,men da jeg fikk solgt resten av delene kan jeg like godt bruke den selv.

turbonetics27ov.jpg

hehehe.. får kick hver gang jeg ser den parketten ass.. hehe *ler*

-"*BLUPP!!* -Næimen jøsses, ser man her... Boostcontroller og jo.." Dæven :P hehe

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.. får kick hver gang jeg ser den parketten ass.. hehe *ler*

-"*BLUPP!!* -Næimen jøsses, ser man her... Boostcontroller og jo.." Dæven :P hehe

kommer vel en slik sms-lyd ,og så springer maxis inn i den delen av stua hovr lyden kom fra.... hva finner han der?? jo ; bosscontroller...fett.....

blir bra dette.... det må jeg si... noe annet enn mine prosjekt ,de er jo heller begrenset når det gjelder effekt og baneegenskaper.... det er sånn det blir når det skal funke som familiebil.... selv om 940 snart blir jobbil/driftebil(hive i en eller annen manuell....)

nok ot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy fææn detta blir bilen sin! ikke frekkt ment men tipper du ikke har kjærring slik som du jobber!

prøvde å sende deg pm men inboksen din var full, s¨å skriver det her heller..

okei..da var detsnakk om 16 lapper? vet du åssen det ligger an med frakt? ca hca det vil koste å sende en palle ned hit? eller det er jo ikke ditt felt forresten..

har du noe styring på om det er m. gullboks? har og forstått at 97-98modellen er å foretrekke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trenger til juli mnd. om du skulle vite om noen som lager bra grenrør uten å stæla lommeboka og buksa di så skrik ut.

sorry OT,

Blir bra detta ;)

Euro-1 lagde jo noen ganske fete genrør til sin volvo 242 hvis jeg ikke husker helt feil... kan jo høre med han :)

1988 - Bmw 325ix touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur ikke Euro-1 har tida til det husk han er jo famillie far. Kan ikke bare bry seg om mekking da veit du. Syns det er nok styr bare med samboer, har ikke all den frihet/tid i verden jeg heller. Visst dette svaret var riktig Euro-1 så må du rette på meg. hehe. Fin bil han har foresten. Er helt fersk her men satte meg ned i går natt å leste gjennom hele prosjekttråden hans. imponert. ( http://www.bilforumet.net er ikke noe god medesin mot søvn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider