Gå til innhold

Bruksbilen: 83 Golf GTi (DGS 2)

Ranger emnet

Polardego

Anbefalte innlegg

• Svar 347
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Deilig bil poladegro, men hvorfor kjører du ikke selv?

Du så meg kanskje, i porsch`a med litt mongo lysbruk(jadda så etterpå at jeg ikke hadde lys på høyre side, ble fiksa med en grønn overledning;) når jeg kom til danmark)

Syns det svarte på panseret er bedre i real life enn på bilder. Fet bil!

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig bil poladegro, men hvorfor kjører du ikke selv?

Du så meg kanskje, i porsch`a med litt mongo lysbruk(jadda så etterpå at jeg ikke hadde lys på høyre side, ble fiksa med en grønn overledning;) når jeg kom til danmark)

Syns det svarte på panseret er bedre i real life enn på bilder. Fet bil!

Hehe, skjønte det var deg ja... :D

Jo, du skjønner det at jeg synes det er ganske greit å sitte på litt og, vi hadde akkurat vært på Lier og henta en bil, så jeg lot Bobo kjøre fra Ski til Fredrikstad...

Sees vel i Ski igjen snart tenker jeg... :)

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått GTi'n tilbake igjen, ble litt mørke bilder siden det ble litt knot med å få på GTi-leppa... :shake

Men vi fikk det til etterhvert, så takk for hjelpa SuperPolo... :boxers

Nesten hele bilen er lakkert nå, men lakkereren greide ikke å få polert fram fargen bra nok på bakluka og øvre halvdel av venstre fordør... Så dette blir lakkert litt senere utpå våren...

Bildene ble orntli sars, kanskje de SuperPolo tok ble bedre... Hvis ikke får jeg ta nye i morgen... :wonder

Her er i allefall resultatet så langt... doh

Bilde_132.sized.jpg

Bilde_138.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha henta ManiaCoupe på den danske båten og vært innom høgger'n en tur, fortsatte vi med stereoen med magen full av stekte egg som vi hadde fortært til fro... øh lunsj... :D

Slik så det ut da vi kom på Vaerste, men det var et %&"&()!! og få den opp derfra... :fingers:

Bilde_163.sized.jpg

Men den gav opp og tapte til slutt...

Bilde_164.sized.jpg

Her smøres det på med Noisekiller...

Bilde_174.sized.jpg

Ferdig...

Bilde_175.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk... Ja, jeg kjører en gul Golf GTI men det er jo ikke nødvendig og yppe til kappkjøring hele tiden... Jeg holder stort sett fartsgrensene jeg når jeg kjører på offentlig vei... :shake

Se på han her, han skulle absolutt ligge å knive med oss... Tulling az... doh

Bilde_156.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk... Ja, jeg kjører en gul Golf GTI men det er jo ikke nødvendig og yppe til kappkjøring hele tiden... Jeg holder stort sett fartsgrensene jeg når jeg kjører på offentlig vei... :shake

Se på han her, han skulle absolutt ligge å knive med oss... Tulling az... doh

Bilde_156.sized.jpg

hehe.. påskehumor?? =)

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider