Norway87 Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Har problemer med fremre høyre dør på min Audi 100 92mod Får ikke opna døra fra innvendig, det er ikke no barnesikring framme! men det er sikkert en vaier eller noet som har håppa av! Men hvordan får jeg av dør panelet? Gjerne detaljert beskrivelse av hele prosessen! På forhånd takk=) ha en fortsatt go dag;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Har problemer med fremre høyre dør på min Audi 100 92mod Får ikke opna døra fra innvendig, det er ikke no barnesikring framme! men det er sikkert en vaier eller noet som har håppa av! Men hvordan får jeg av dør panelet? Gjerne detaljert beskrivelse av hele prosessen! På forhånd takk=) ha en fortsatt go dag;) Vil tro det er wiren som er hoppet av eller strømpen over wiren er løs. Er du heldig er den hoppet av ved håndtaket, da trenger du ikke ta av dørpanelet. Vipp av dekselet/pluggen over festeskruene til dørhåndtaket og skru ut skruene. Du kan da ta av dekselet foran døråpneren, samt vippe ut selve åpnerhendelen. Bak på denne skal det være festet en wire, sjekk om denne sitter på og at strømpen er festet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norway87 Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 høres ut som om det er ved det utvendige det har hoppet av! drar i det innvendie så er det noe som skjer hele veien inni der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 høres ut som om det er ved det utvendige det har hoppet av! drar i det innvendie så er det noe som skjer hele veien inni der Kan da høres ut som at strømpa har løsnet på festet nede ved selve låsen. I såfall må du av med dørtrekket. Skru da av dørhåndtaket og de to små skruene i selve trekket, en oppe framme og en oppe bak. Klips av knapper for el. vindusheis om montert, og løft trekket rett opp. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norway87 Skrevet Mars 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 har fått av trekket men kommer likosm ikke til bak metall rammen eller hva det nå heter! har ikke el vidusheis=p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norway87 Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg