Gå til innhold

Lav Passat

Ranger emnet

zoom

Anbefalte innlegg

Hmm.. har litt lyst til å senke 99 modell passaten min. Sedan. Ser mange senker de 40mm, er dette mye? eller helt ok på norske veier? Skal også over til 18" tror jeg :). Skal ikke ha blodsenka :).

Har akkurat satt på FK justerbart senkesett som jeg bestilte fra tyskland så nå skal jeg eksperimentere med litt forskjellige høyder...må bare få på 19" først pluss at jeg må vente til jeg får bilen fra verksted pga en sovende idiot som knuste bakfangern min!!

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har akkurat satt på FK justerbart senkesett som jeg bestilte fra tyskland så nå skal jeg eksperimentere med litt forskjellige høyder...må bare få på 19" først pluss at jeg må vente til jeg får bilen fra verksted pga en sovende idiot som knuste bakfangern min!!

Sweet. Ah, dritt det med bakfangern din da... Men det var ikke "Hit'n'run" ?! Det fikk jeg på bilen til mamma en gang.. GRRR. :ex_machin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd med fangeren din. blir det ny rs4 fanger? blir nok bra med 19" og justerbart:)

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. har litt lyst til å senke 99 modell passaten min. Sedan. Ser mange senker de 40mm, er dette mye? eller helt ok på norske veier? Skal også over til 18" tror jeg :). Skal ikke ha blodsenka :).

du burde senke bilen din minimum 40/40, helst 55/40 pga at skjermen fremme er større enn den bak og da virker bilen høyere fremme. har 40/40 på min passat, vurderer å få meg senkeskåler fremme, slik at den blir 55/40.

18" er en fin dimensjon hvis du tenker på å bruke bilen på litt dårlige veier.

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle bilen til Arve du har kjøpt?

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet. Ah, dritt det med bakfangern din da... Men det var ikke "Hit'n'run" ?! Det fikk jeg på bilen til mamma en gang.. GRRR. :ex_machin

Hehe neia var ikke hit'n'run!Han ba meg om unnskyldning og tok på seg skylda med en gang så det var greit...gleder meg bare til å få den tilbake hel å fin jeg nå..!!

Mmmm....Volvo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!Jeg jobber i Servisair nede i PMZ.Har vært en masse adecco-folk der i det siste pga bagasjeanlegget...du har ikke vært der du og?

Ahh, stemmer.. Jeg har vært sykemeldt jeg, så har ikke vært der, men hadde jeg vært på jobb, så hadde jeg nok vært der, for de har ringt å spurt om jeg ville jobbe der.. Ikke alle som klarer å få med seg at jeg er sykemeldt ;) Men er tilbake på onsdag da..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider