Gå til innhold

Per-henrik : volvo 240 turbo

Ranger emnet

Per-Henrik

Anbefalte innlegg

Hei.

Tenkte det var på tide at jeg slang ut en tråd om 244'min...

Jeg kjøpte den august 04,og har jo gjordt en del med den kan man si *kremt*:P

Først så skjærte motoren som satt i, en 200k (med weber fra en 2,0 ford motor), og da blei det et motorbytte..

Jeg tok en motor som satt i 245'en til kompis som han vraka i juli 05. Det var en b230a som jeg satt inn i kjerra mi i august 05. Nå i jan/feb, så skjærte den seg å... Har slete med å få starta den i vinter, så til slutt paja den helt. Akkurat nå står kjerra uten motor=( Leter etter ny motor, skal ha inn en turbo-maskin tenkte jeg....

Har ellers gjordt mye med den; den er senka 40mm, bytta dempere på, lakkerte den i juni 05, simons 2,5 eksos, cobra bøtte stoler.+++

Skal slenge ut bilder og mer info etterhvert, tenkte bare å få starta en tråd....

e4ff5a6c.jpg

be878fe6.jpg

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei.

Først så skjærte motoren som satt i, en 200k (med weber fra en 2,0 ford motor), og da blei det et motorbytte..

Jeg tok en motor som satt i 245'en til kompis som han vraka i juli 05. Det var en b230a som jeg satt inn i kjerra mi i august 05. Nå i jan/feb, så skjærte den seg å...

Hva F er det du gjør med motorene da?? knock

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motorer er ikke vanskelige og ta... driver på min 2ndre nå ... pen kjerre du har per henrik... glede seg til 16 mai nå. så skal du få se blårøyk i heldens lange gater, om jeg får fikksa denna h... motorn min da.--

glede glede seg ja.... blir bra med en liten turbo satan i gatan motor i 240in da

piruetter på havna i år eller? ;) ble noen sist jeg var i helden med 240in..

2,3l med 16V og dobble gassere, retro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motorer er ikke vanskelige og ta... driver på min 2ndre nå ... pen kjerre du har per henrik... glede seg til 16 mai nå. så skal du få se blårøyk i heldens lange gater, om jeg får fikksa denna h... motorn min da.--

glede glede seg ja.... blir bra med en liten turbo satan i gatan motor i 240in da

piruetter på havna i år eller? ;) ble noen sist jeg var i helden med 240in..

ja artid . gleder meg. det er ganske mye polti nede på havna der da. nesten bedre å dra ett annet sted å leke seg. men 16 mai blir konge. :pray

volvo264: takker og bukker.

ett bilde til. mangler vinge :( hvilken vinge syns folket passer best på 240??

CIMG0456.jpg

ps. første bildet er tatt når senke settet var nytt. den er mye lavere nå.

noen som har sotte inn instrumenter der det kommer frisk luft. under cd spilleren for de som har den oppe da??

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider