Gå til innhold

Boosti`s Golf II

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

Etter at audien takka for seg i begynnelsen av uka, måtte jeg finne meg en ny bil. Og etter en rask titt her på golf forumet falt valget på golf. Leita meg igjennom alle tilsalgs anonnser for og finne en bruk bare en. Fort dukka det opp en 90 moddel golf like ved. Jeg stakk og så på den samma dag, og kjøpte den på stedet. Henta den hjem i dag og er stor fornøyd med bilen. Her er noen bilder av den:

HPIM5395.jpg

HPIM5396.jpg

HPIM5397.jpg

HPIM5398.jpg

HPIM5406.jpg

HPIM5405.jpg

HPIM5404.jpg

Et bilde som viser hvor strøken lakken er...holdt seg bra i 16 år

HPIM5399.jpg

jeg betalte 22 lapper for bilen, og den er vært vær eneste krone. Den er meget strøken, og veldig taight til og væra 16 år gammel. Den har defa alarm, fjernstyrt sentral lås, takluke, ny defa motor varmer, farget glass og mye mye mer. Hele bilen er nylig tectylert under, og alt av olje,væsker og filtere er bytta. Lambasonde og tre stk vann følere er helt nye, og den ble Eu-godkjent for to dager siden feilfri. En kanal er byttet for ikke lenge siden, så det finnes nesten ikke rust. Fjærer rundbaut er nylig byttet og reg reim ble bytta for ikke lenge side. To tidligere eiere, ei eldre dame og en voksen mekanikker. Så den er meget velholdt. Høres ikke detta ut som et perfekt golf kjøp?.

HPIM5411.jpg

HPIM5413.jpg

HPIM5415.jpg

HPIM5417.jpg

Planen er og holde den mest mulig orginal, med litt anonym styling.Og forbedre kjøre konfort og egenskaper. Jeg vill ikke ødelegge et sånt fint eksemplar med masse plasikk og jalla råne greier.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er altså ikke bare meg som går fra Audi 80cc til Golf II. Den så utrolig strøken ut. Få den lav med noen felger og du er i mål.kiddie

offtopic: hva skjedde med Audien? motoren?

Motor, kløtsjen, bremser, fjære/dempere, Pluss at den skal på eu i mai.

Syntes ikke det er vært og koste på den så mye, så fant ut at det fort

ble rimligere og bytte bil. Er så dritt lei av og må skru på en bil, mer enn man får kjørt den. Men golfen er meget mye bedre, og så er den så pass fin og i bra stand. At vist det skulle bli no feil, så er det helt klart vært og reparer og koste på den.

Det blir ikke no dyrt senke sett eller nye felger med en gang, da jeg skal gå på skole til høsten og trenger penger til det. Men det blir 40 eller 60 mm senksett i løpe av våren/sommern. Og så kommer jeg til og bruke de alu felga jeg hadde på audien, bare med litt mindre gummi. Det får holde til jeg får råd til no finere og bredere...hehe

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i ei grillist i går.....begynnte og lakke.....men lakk forhandleren har nok blanda feil lakk:(

HPIM5449.jpg

HPIM5452.jpg

Gadd ikke og snu bilde....dere får heller vri noen grader på hue

HPIM5451.jpg

Ratte som skal på etter vært. Fikk litt problemer med det, bossen er en vag boss. Og passa på en eldre golf...caravelle og audien min, men ikke på golfen min. Husker ikke helt hva det heter, splins?. De rillen du skyver ratte inn på.

Det så ut som om det satt en exstra greie utt på den orginale.

Jeg er jævla dårlig til og forklare, men kansje en eller anna forstår meg?....

Er det på grunn av at det er et anna ratt i nyerer toer golf?

Hva gjør jeg

HPIM5455.jpg

The engien bay

HPIM5439.jpg

Og jeg som hadde håpa på og få satt på sommer felga snart

HPIM5436.jpg

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey....må nok skaffe meg en ny boss da.

Men nå får jeg ikke opp bensin lokket mitt...får låst det opp med ikke vridd det rundt. Det sitter som et hælvette. Er det no kjent feil med golf, eller finnes det no gode triks for og få det opp. Er snart tom tank, og jeg får ikke fyllt :mad:

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en annen boltsirkel på audi da? Har 60/40 senk du kan få kjøpe av meg. Med sportsdempere og fjærer. Får veldig bra kjøreegenskaper med de. Cobra sett, brukt i 9mnd.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en annen boltsirkel på audi da? Har 60/40 senk du kan få kjøpe av meg. Med sportsdempere og fjærer. Får veldig bra kjøreegenskaper med de. Cobra sett, brukt i 9mnd.

Er 4x100 på audi 80...Har ikke planer om og kjøpe no senke sett riktig enda.

Men hvor mye skal du ha for senke sette da...og er det tuv godkjennt?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider