Gå til innhold

Boosti`s Golf II

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

flotte omgivelser disse bildene ble tatt i da :-)

Har noe 60mm senk liggende å slenge hvis du trenger, kjørte dette med org dempere, og er ikke det beste å kjøre med, merker liksom at fjærene hopper litt bak pga lange dempere. Har nå 60/40 cobra med sportssdempere som fungerer utmerket! Du får komme og titte om interesse. Ikke tuv på de. (kan sikkert skaffes)

ja så klart...jevnaker er flott :puke

Men tror jeg må vente med senk til jeg får råd til dempere. Er heller ikke helt sikker på om jeg skal ha 60mm senk. Kansje 60/40....Men kan jo komma og titte når jeg får tid. Vi må nesten ta et lite boble treff til sommern og....finnes i vertfall to lufkjølt volkswagen ensusiaster i hønefoss og. Nok til et lite treff det :cool: Men du vet ikke om no sted det er mulig og leie mekkeplass i jevnaker/hønefoss omeråde?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vurdere og lage meg monovisker etter vært.....hva syntes dere?

Den skal ligge ned på siden og ikke rett opp.

HPIM5547860x644.jpg

Ble vist litt dårlig kvalitet på det bilde...resized seg selv og imaghack, ble vist dårlig

kvalitet etter det. Skulle hatt 1,3 mb bilde plass :wonder

monovisker22yr.gif

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag handla jeg inn m3 speil og et veivhus ventilasjons filter.

Jeg er ikke sikker på om jeg skal bruke eller ikke bruke speila.

Men jeg måtte bare kjøpe de, da de var så veldig billige...hehe

Skal jeg bruke dem, skal de i vertfall lakkeres i samma farge som bilen.

Bilde:

HPIM5659800x602.jpg

HPIM5660800x602.jpg

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har helt rett....m3 speil ser helt forjævelig ut....måtte bare prøve før jeg fortsto det selv. Jeg får finne en eller anna fjortis med plastikk dilla og gi de bort til.

At det ikke blir bra, er det mange som kunne sagt deg! Hehe. Men er jo såklart de som liker M3 speil også. Bare ikke det jeg syns er noe pent.

Hva skjer med bilen framover da?

vet ikke helt hva som skjer med bilen fremover. Har akuratt nå litt tompengpung så det blir noe nye dyre delere akuratt. Men jeg må i vertfall skaffe meg boss til sportsratt mitt, så jeg får montert det. og så kunne jeg tenkt meg vr6 leppe og hvite blinklys til 90 fangern med parklys. Må også snart har nye bremse skiver og klosser. Har mye planer fremover, og skal ha bilen en leng stund fremover. Så det blir gjort diverse modifikasjoner etter vært..

Kansje noen har et par gode tips om hva som bør gjøres....

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider