Gå til innhold

Boosti`s Golf II

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

Dere har helt rett....m3 speil ser helt forjævelig ut....måtte bare prøve før jeg fortsto det selv. Jeg får finne en eller anna fjortis med plastikk dilla og gi de bort til.

Det er gjerne sånn at man må prøve før man finner ut man liker det eller ikke. Får sikkert solgt speilene til en tulling;)

vet ikke helt hva som skjer med bilen fremover. Har akuratt nå litt tompengpung så det blir noe nye dyre delere akuratt. Men jeg må i vertfall skaffe meg boss til sportsratt mitt, så jeg får montert det. og så kunne jeg tenkt meg vr6 leppe og hvite blinklys til 90 fangern med parklys. Må også snart har nye bremse skiver og klosser. Har mye planer fremover, og skal ha bilen en leng stund fremover. Så det blir gjort diverse modifikasjoner etter vært..

Kansje noen har et par gode tips om hva som bør gjøres....

Om du skal ha parklys i blinkerne, så ville jeg gitt F i å hatt parklys i hovdedlyktene. Om du skal ha spredere også riktignok. Ser litt dumt med 6 lys i fronten. Mitt tips. Ellers så er det jo så mangt som kan gjøres med en 2'er Golf;)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er gjerne sånn at man må prøve før man finner ut man liker det eller ikke. Får sikkert solgt speilene til en tulling;)

Om du skal ha parklys i blinkerne, så ville jeg gitt F i å hatt parklys i hovdedlyktene. Om du skal ha spredere også riktignok. Ser litt dumt med 6 lys i fronten. Mitt tips. Ellers så er det jo så mangt som kan gjøres med en 2'er Golf;)

Ja....du har kansje rett der....blir litt dumt med seks lys i fonten. Får holde med vanelige klare blinklys da. Det er mangt som kan gjøres med en 2`er golf, men det er ikke alt som er like pent. :well Men jeg vil ikke ha mye dill dall, prøver og holde den mest mulig clean.

Men kansje noen kan svare meg på et spørsmål her...

Jeg var nå ute og bytta til sportsluft filter. Tok vekk den orginale boksen

og satte et 30cm polert alu rør i mellom slangen og filtret. Jeg tetta igjen de

røra som gikk inn nederst på lufilterboksen og til vacumklokka på boksen. Jeg

hørte ikke noe spessiel lyd forandring fra filtret. Men på lyden fra exsosen hørte jeg stor forskjell, spesseilt når jeg dro den litt ut på turtall. Det kommer også noen små poff når jeg slipper gassen og girere ned. (sitter simons potte bakpotte) Motoren gikk også litt jevner/letter, var ikke så mye motsand

Men hva er det som gjør den store lyd forandringen?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mangt som kan gjøres med en 2`er golf, men det er ikke alt som er like pent. :well Men jeg vil ikke ha mye dill dall, prøver og holde den mest mulig clean.

Nesten mer som kan gjøres for å ødelegge bilen, enn det er for å få den fin. Dill dall er ikke noe pent. Originalt og cleant tar seg best ut uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er det med de lysa i fangern, det er jo tåkelys. (tror jeg)

Vil gjerne ha kjørelys i di...for det er vel ikke lov og kjøre rundt

med tåkelys og park i hoved lyktene. Eller?...hvordan er dette?

Det er tåkelys ja. Skal være tilkoblet på tåkelysbryteren inne i bilen. Ha på første hakket så skal det i teorien lyse.

Du har ikke lov til å kjøre med hovedlys og spredere. Men du har derimot lov til å bruke park og spredere som kjørelys der du ikke trenger annet lys, f.eks. om dagen eller der det er gatebelysning. Var ihvertfall det politiet sa til meg om den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tåkelys ja. Skal være tilkoblet på tåkelysbryteren inne i bilen. Ha på første hakket så skal det i teorien lyse.

Du har ikke lov til å kjøre med hovedlys og spredere. Men du har derimot lov til å bruke park og spredere som kjørelys der du ikke trenger annet lys, f.eks. om dagen eller der det er gatebelysning. Var ihvertfall det politiet sa til meg om den saken.

Ja..jeg veit de lyser....bruker de hele tia i sammen med park.

Men har vært litt usikker på om det er grøfet eller tåkelys. Og

om der er lov eller ikke. Men politiet har blinka til meg et par ganger

når jeg har kjørt med di. Så du er sikker på at det er rett.

Nesten mer som kan gjøres for å ødelegge bilen, enn det er for å få den fin. Dill dall er ikke noe pent. Originalt og cleant tar seg best ut uansett.

Bra sakt...helt enig m'm

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..jeg veit de lyser....bruker de hele tia i sammen med park.

Men har vært litt usikker på om det er grøfet eller tåkelys. Og

om der er lov eller ikke. Men politiet har blinka til meg et par ganger

når jeg har kjørt med di. Så du er sikker på at det er rett.

Grøftelys eller tåkelys går for det samme. Regner med at han politimannen som sa det til meg vet hva han snakker om, så ganske sikker på at det er lov ja:)

Bra sakt...helt enig m'm

Kanskje no å tenke på for alle de som slenger på styling i hytt og pine, og mener at du ikke kan ha originalfangere hvis bilen skal være fin. Hihi:op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta ut den orginale bakpotta med ei simons potte for en stund siden. Og lyden nivået ble ganske mye høyere.

I dag bytta jeg til sports filter. Og da forandret lyden fra exsosen seg betraktelig. Det ble en helt anna type lyd, og det buldre litt i potta ved nedgiring. Hvorfor vet jeg ikke, derfor spør jeg her?...noen som kan svare

meg på detta...

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke lyst til å hjelpe meg å lage monovisker og??

Må nok oppklare litt her....jeg har ikke laga meg monovisker enda....men skal.

Men jeg kan hjelpe deg når jeg har gjort det selv først :rolleyes:

Åssen bil har du nå MeSs, golf?...Solgt Miatan

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider