Gå til innhold

Boosti`s Golf II

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

Erru gæren, ka du tru om mæ :D Solgt miatan og kjøpte meg e28 igjen.. denne gangen har jeg litt høyere forventinger til sluttprodukt.. Iallfall Norges råeste utsendemessig :)

Du kan gjerne få penger for det.. bare å si ifra..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaja.. må si jeg undres litt hvis du ikke liker den lyden som kom etter luftfilteret var montert? :s det skal jo i teorien værra da gromlyden kommer..

Skrev aldri at jeg ikke likte den doh ..Jeg ville bare vite om lyden i exsosen kan forandre seg ved filter bytte. Og ha grunne til detta var. Syntes lyden er grom jeg. Men takk til alle som har svart....

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erru gæren, ka du tru om mæ :D Solgt miatan og kjøpte meg e28 igjen.. denne gangen har jeg litt høyere forventinger til sluttprodukt.. Iallfall Norges råeste utsendemessig :)

Du kan gjerne få penger for det.. bare å si ifra..

Når jeg får dreisen på det selv....så skal jeg sende deg en pm. Så skal jeg fikse

mono visker på gromvogna di. Skal du ha norges råeste e28 utsendemessig

så trenger du nok penga mer enn meg. Så betalt vil jeg ikke ha....en hyggelig

bil prat og mekking holder i masse vis. :cool:

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får dreisen på det selv....så skal jeg sende deg en pm. Så skal jeg fikse

mono visker på gromvogna di. Skal du ha norges råeste e28 utsendemessig

så trenger du nok penga mer enn meg. Så betalt vil jeg ikke ha....en hyggelig

bil prat og mekking holder i masse vis. :cool:

Takker.. Tja, det ska nok gå bra, er ikke mye tøft her :)

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønefoss, bygda, rv7......det må vel bli veme eller sokna eller no sånt det.

Hehe....Åssen er det og komma telle vindus pusser motor og stag på bimmer

da. Vet du om det er gjort på e28 før da?

sokna.. Går greit, litt trangt.. Tror ikke det, derfor jeg ska gjøre det.. tror det er ganske likt på e28 og e30..

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :)

Må få lagt ned bakrute viskeren..

Takk for det :)

Jepp....den er ikke no særlig pen... Så på det her om dagen....men det var ikke helt likt der som på den guiden jeg fant på golf2.dk. Men skal ta en titt på det igjen over helga.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fort gjort å legge ned visker bak. brukte selv guiden på golf.dk, eneste problemet er at den stenger litt for spyleren ved visse posisjoner, ellers er det fett! må forresten innrømme at jeg kjørte fast golfen min på stranda foran haugerstranda i fjor, og det anbefales ikke :-) kanskje ikke så lurt å legge ut på strandtur med senka golf.. men kom i avisen så hehe.

1985 VW Golf II cl 1,6

1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6

1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget)

1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt)

1996 Citroën ZX 1,4i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fort gjort å legge ned visker bak. brukte selv guiden på golf.dk, eneste problemet er at den stenger litt for spyleren ved visse posisjoner, ellers er det fett! må forresten innrømme at jeg kjørte fast golfen min på stranda foran haugerstranda i fjor, og det anbefales ikke :-) kanskje ikke så lurt å legge ut på strandtur med senka golf.. men kom i avisen så hehe.

Hehe....ikke så lurt og legge ut på stand tur med golf nei. Lo vel godt den redningsbilen som kom og dro oppat deg da. hehe...Må ha vært passe flaut. Skal ta og se mer på bakrutevisker i dag, må få lagt den ned. For det er ikke no særlig pent med den rett opp sånn.:puke

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fant jeg ut at jeg kunne åpne bagarseluka uten at alrmen gikk. Så da ligger feilen med at lysa ikke blinker der et sted. Men bagarserom lyset funker, så feilen ligger ikke i kontakten/brytern. Noen som har noen gode råd....hvor ligger feilen da tro.

Fikk også lagt ned viskern bak, så starks mye bedre ut...

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har et par spørsmål, som kansje noen kan svare meg på.

Hvor mange tommer er den orginale exsosen på golf II?..Det skrangler i begge dørene foran, den samma lyden fra begge. Jeg skal ta av dør dekselt i morra og titte, men er ikke dette en kjent lyd fra inni dørene på golf. Hva/hvor kommer evt. denne lyden fra?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider