Gå til innhold

Boosti`s Golf II

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

• Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Bilen din jeg så like ved ringerike bilopphuggeri? vet ikke akkurat hva det heter der men, så en rød golf med veldig like felger og akkurat de samme baklyktene:D

På Hensmoen ja, kan nok stemme det...og bilen sto utta for Nor-cargo, hvor jeg jobber.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok det fyr i golfen :( jeg hadde skifta toppdeksel pakkningen, for og så vært ute på en 20 min prøve kjøring. Når jeg da kom hjem på gårdsplassen og parkerte, røyk det som faen ut av panseret. Da jeg åpna det sto det 30cm lange flammer fra ned under ved innsugs manifolden. Så fort som jeg løp inn for brannsluknings apperatet har jeg aldri løpt før, rakk og slukke det før det vart for gærdi. JegVar lenge redd for at det vet ikke direkte hvor/hva det brannt fra, kan heller ikke se noen skader. Men bilen går ujvent som faen, den går i 10sek, før den fusker en gang. for og så gå i 10 sek til og fuske igjen. skulle ta fyr i no bensin slanger og gå rett til tanken. Håper på og få motor reprasjoen av forsikringa. Men vist ikke, hva kan væra feilen til at den fusker sånn etter den lille barnnen? onfiredevi

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var vell mer eller mindre det samme som skjedde med golfen til brodern! :S

han hadde ikke skifta noe pakning tror jeg da!

hadde det ikke vært for kompissen hans som fann ut at det bynte og ryke fra motoren hadde ikke brodern kommet seg ut! :/

dei hadde starta opp bilen, for de låg og såv der..

starta opp for og få varme!

da det bynte og brinne! :( skumle saker! ;(

Fotgjenger!

ca 4 uker igjenn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...jeg anntar at det er olje eller et eller anna dritt jeg ha mista der når jeg skifta pakningen. Men jeg får håpe det ikke er noen store skader. Hadde ko flaks i uflaksen da, bra det ikke negynnte og brenne under kjøre turen. For jeg har ikke no og slukke den med i bilen, lite trafikk ute klokka halv tolv og. Så da hadde den vel brent opp før brannvesnet kom. Så igjen FLAKS....

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok det. Bra man har flaks i uflaksen:rolleyes: Jeg hadde akkurat stoppa da en lurte på hva det var som lyste under bilen min, åpna panseret, fikk panikk og kasta på vann av alle ting! Gikk heldigvis bra, bare blusset opp skikkelig i 1 sek før det slukket:op

Mulig du ser hva som kan være feil i morgen når det er litt lysere ute. Forhåpentligvis er det ikke store skaden.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brann er ikke mye gøy nei. Opplevde dette selv mitt i et lyskryss. Folk turte ikke stoppe å hjelpe, de bare kjørte livredde som de var hehe..

Men lurte bare på om du fikk noe mer lyd etter du monterte det filteret jeg da :)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok det. Bra man har flaks i uflaksen:rolleyes: Jeg hadde akkurat stoppa da en lurte på hva det var som lyste under bilen min, åpna panseret, fikk panikk og kasta på vann av alle ting! Gikk heldigvis bra, bare blusset opp skikkelig i 1 sek før det slukket:op

Mulig du ser hva som kan være feil i morgen når det er litt lysere ute. Forhåpentligvis er det ikke store skaden.

Vist jeg er jævelig heldig og har like mye flaks i morra som i dag.

Så er den ujevne gangen bare at det har kommen vann og branslukknings

støv steder det ikke skulle ha vært. Har jo spots filter som ikke tåler no

fryktelig med vann. Sto jo og spylte på med vann en halvtimes tid. Bare

litt med flaks nå så.....:rolleyes:

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider