nismo_power Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Hei, har fått laget meg ett grenrør nå. Men lurer på om det er noe jeg kan behandle det med, for at det skal tåle varme bedre. Vanlig svart stål er brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Hvor mye måtte du gi for det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 "black satin coating"! uten at jeg vet hva det er på norsk. satin? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Har hørt at det eneste som nytter er keramikk... maling blir bare borte med en gang.... prøv å få det belagt inni også i så fall, så du ikke bare får et "lokk" utenpå røra som samler varmen i selve stålet (f.eks slik det blir med manifoldbandage osv) dette kan du og hente ut en del (litt...) effekt på, siden du sender mer av varmen inn i turboen... Vet ikke hva det koster, men de jeg har snakket med sier forskjellige ting; "trodde det skulle være dyrere" og "#¤¤%# så dyrt"... Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg