Gå til innhold

radoen min =)

Ranger emnet


KloA

Anbefalte innlegg

Har gått gjennom en samling med mer eller mindre kjedelige familiebiler nå, og har endelig fått klørne i en bil jeg har hatt lyst på siden jeg var ca. 12 år gammel , en corrado g60 yodude .. den var i ganske sliten stand da jeg fikk den, men det begynner å komme seg nå, men det blir nok et rullende prosjekt dette her, selger sa som så at han har kjøpt ny g-lader og denne må kjøres inn.. noen som vet noe om hvor lenge den må kjøres inn, og hva som er begrensningene ?

 

bilde tatt av forrige eier : bakfanger var knekt, (påkjørt) så han kjøpte enkelt å greit en plastklepp som ikke var skrudd på.. oppdaga det ikke før jeg kom hjem knock

cor1.jpg

 

personlig synes jeg at dette er den styggeste grillen i verden, og det er faktisk en corrado til her i byen med den ! usj, ny er bestilt ;)

 

cor2.jpg

 

her har babyen min kommet seg i garasjen, og jeg har begynt å plukke ut interiør, ganske mye mugg her gitt, og setene er forjævlige, sorry for størrelsen på bildene, men klokka er for tidlig til at jeg gidder å forminske =\

 

cor3.jpg

 

bremselys =)

cor4.jpg

 

evig skitten, men en ting jeg ikke visste om corradoer var at spoileren er justerbar =) fett!

 

cor5.jpg

 

pene farger?

cor6.jpg

 

renska for interiør, med skittent vindu =)

cor7.jpg

 

Har fått i setene nå igjen, men de er i ganske dårlig forfatning, skulle fått tak i skinn eller delskinn til babyen min =\

 

har også gjort diverse så jeg i det minste kan få den eu-godkjent , bytta klosser bak, en spindel bak (hurra for passat-delebiler!) og skifta dynamo (dette var visstnok bortkasta da grunnen til at bilen ikke ladet var det at dioden til ladelyset var gåen og at dynamoen visstnok henter jord IGJENNOM denne !? uansett : bytta diode og nå lader den på 14.4 volt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

senterhøyttaler altså ? hmm, var litt bekymra for å begynne å bryte på det for å finne ut...

 

Det ligger ikke stort der, Ikke på min iallefall. Det er bare å være forsiktig og putte et flattjern nedi og bikke opp. Er ikke noe som knekker eller noe.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

hyl! fikk skifta dempere idag og bilen var som en drøm å kjøre, ble kvitt den skumle sporinga samtidig ;) ... så tok den ut en tur, kjørte opp en bakke (over ei bru da) og gira opp i 4. KLONK sa det :drive2

 

stoppa på andre sia for å kjøpe is, og guess what : ingen start på bilen =\

 

viste seg at bakre motorfeste enten er knekt eller borte vekk og det på venstre side er nyknekt (bytta det for en måned siden =\ ) tror starteren fikk seg en kakk også, måtte halte hjem med en jekkestropp til å holde motoren på plass ;) ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår