KloA Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Har gått gjennom en samling med mer eller mindre kjedelige familiebiler nå, og har endelig fått klørne i en bil jeg har hatt lyst på siden jeg var ca. 12 år gammel , en corrado g60 yodude .. den var i ganske sliten stand da jeg fikk den, men det begynner å komme seg nå, men det blir nok et rullende prosjekt dette her, selger sa som så at han har kjøpt ny g-lader og denne må kjøres inn.. noen som vet noe om hvor lenge den må kjøres inn, og hva som er begrensningene ? bilde tatt av forrige eier : bakfanger var knekt, (påkjørt) så han kjøpte enkelt å greit en plastklepp som ikke var skrudd på.. oppdaga det ikke før jeg kom hjem knock personlig synes jeg at dette er den styggeste grillen i verden, og det er faktisk en corrado til her i byen med den ! usj, ny er bestilt ;) her har babyen min kommet seg i garasjen, og jeg har begynt å plukke ut interiør, ganske mye mugg her gitt, og setene er forjævlige, sorry for størrelsen på bildene, men klokka er for tidlig til at jeg gidder å forminske =\ bremselys =) evig skitten, men en ting jeg ikke visste om corradoer var at spoileren er justerbar =) fett! pene farger? renska for interiør, med skittent vindu =) Har fått i setene nå igjen, men de er i ganske dårlig forfatning, skulle fått tak i skinn eller delskinn til babyen min =\ har også gjort diverse så jeg i det minste kan få den eu-godkjent , bytta klosser bak, en spindel bak (hurra for passat-delebiler!) og skifta dynamo (dette var visstnok bortkasta da grunnen til at bilen ikke ladet var det at dioden til ladelyset var gåen og at dynamoen visstnok henter jord IGJENNOM denne !? uansett : bytta diode og nå lader den på 14.4 volt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 skal montere cdspiller og litt tjafs idag , lakka opp panser og fangere forrige helg, så må vel kanskje feste dem også , skal passe på å ta noen ok bilder da =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Gratulerer! Har potensiale denne! Det bremeselyset har jeg ikke sett før!? Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 På ebay.de finner du ofte fine interiør til salgs. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 blir kanskje litt dyrt me frakt fra tyskland tenkte jeg =\ spesielt når man bor i nordnorge ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 en ting : hva i all hverden er det som er under det metallgitteret midt på dashen ? helt fremme med glasset, ser litt ut som høyttalergitter...., satt i cdspiller idag og høyttalerne fremme var så morkne at de sprakk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunebo Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 er vel høytalere under det gitteret. jeg har det ihvertfall Siter vw corrado jet nissan primera 2.0 (solgt) golf ll 1.6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Mars 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 senterhøyttaler altså ? hmm, var litt bekymra for å begynne å bryte på det for å finne ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 jeg lurer på hva forbruket ligger på jeg...hk..0-100km/t osv... Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 senterhøyttaler altså ? hmm, var litt bekymra for å begynne å bryte på det for å finne ut... Det ligger ikke stort der, Ikke på min iallefall. Det er bare å være forsiktig og putte et flattjern nedi og bikke opp. Er ikke noe som knekker eller noe. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 hehe jeg har alltid lurt på hva den er :P Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 :pics Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 hyl! fikk skifta dempere idag og bilen var som en drøm å kjøre, ble kvitt den skumle sporinga samtidig ;) ... så tok den ut en tur, kjørte opp en bakke (over ei bru da) og gira opp i 4. KLONK sa det :drive2 stoppa på andre sia for å kjøpe is, og guess what : ingen start på bilen =\ viste seg at bakre motorfeste enten er knekt eller borte vekk og det på venstre side er nyknekt (bytta det for en måned siden =\ ) tror starteren fikk seg en kakk også, måtte halte hjem med en jekkestropp til å holde motoren på plass ;) ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 selges for 35000,- hvis noen kjøper den snart, har en annen corrado på hånden, men må ta den senest mandag =\ nye dempere foran , årsavgift betalt, og det er vel fremdeles fri omregistrering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Hmm, er det lakkert inn raceflagg på høyre bakside? Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg