Gå til innhold

radoen min =)

Ranger emnet


KloA

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

wuhuu! verkstedet som hadde lova å holde av en annen strøken g60 til meg for 40 000,- solgte den til en ansatt for 30 000 =\ men! det betyr at jeg ikke trenger å kvitte meg med den jeg har. happy days =)

 

har skiftet hjullager og spindel bak på høyre side nå, og bærekule fremme på høyre side, den gamle var HELT gåen , tørt inni der , og romslig...

 

i morgen blir det nytt batteri, ny spenningsregulator , nye dekk , ny forsterker og kanskje noe annet godis =)

 

 

Fremdeles ingen som har noe interiør som er i bra stand å selge ? helst skinn/delskinn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

well da, prøvde i en periode å selge bilen for å kjøpe en annen "strøken" en, men det viste seg at den hadde gåen motor OG gåen glader \o/ , så jeg beholdte min =) har skiftet webhotell-leverandør, så bildene funker vel heller dårlig, skal fikse de så snart jeg orker, i mellomtiden : her er et bilde tatt i dag med de "nye" felgene mine, 1000,- for 4 stykk 17" med dekk corrado1.jpg ganske kantkjørte da, og to av dekkene er så slitte at trådene vises, skal kjøpe nye så snart jeg orker å gå ut av huset igjen (bronkitt og faenskap)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har potensiale den der. Bare å få på en ny leppe og den nye typen grill med emblem nå. Da snakker vi fin doning! Men jeg stusser fremdeles over det takmonterte bremselyset ditt. Dette kan da umulig være orginalt? Eller så er det noe som har gått meg hus forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei, originalt er det ikke, noen som har konstruert det selv, ser ganske ok ut, bortsett fra antennefestet oppå, når det blir på tide med omlakkering tenker jeg at jeg fjerner antennefestet og gjør bremselyset litt mer sharp rundt kantene, så blir det bra =) , syns det gir litt sånn racelook =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

såh, forrige helg etter å ha kastet på nye dempere bak (hurra, endelig god å kjøre) og senkefjærer bak (burde vel kanskje hatt foran og) fant jeg ut at den kun ladet på 0.2 bar

 

"oh noes!" tenkte jeg, laderen skal jo visstnok være ny, så etter å ha fiklet litt med slangene der fremme tror jeg at jeg må ha fikset en lekkasje eller noe, for nå lader den på rundt 0.7-0.75 .. dæven som den går ;)

 

har også fått en litt skummel klaprelyd i motoren, så den står parkert for tiden =\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår