KloA Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 og venstre, og litt bak. veldig diskrèt da.. ville neppe lakka den slik selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 wuhuu! verkstedet som hadde lova å holde av en annen strøken g60 til meg for 40 000,- solgte den til en ansatt for 30 000 =\ men! det betyr at jeg ikke trenger å kvitte meg med den jeg har. happy days =) har skiftet hjullager og spindel bak på høyre side nå, og bærekule fremme på høyre side, den gamle var HELT gåen , tørt inni der , og romslig... i morgen blir det nytt batteri, ny spenningsregulator , nye dekk , ny forsterker og kanskje noe annet godis =) Fremdeles ingen som har noe interiør som er i bra stand å selge ? helst skinn/delskinn =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 woop, da har jeg brukt halve lørdagen på å bygge ny hattehylle og ny dørk. har ikke bilder av dørken enda, men her er av hattehylla : Har bilder av byggingen også om noen vil se , men jeg er ikke verdens beste på håndtverk , så =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Stilig bygge, du har maken til en kompis av meg, så det kan hende du blir hilsa på av en sølvgrå saab. ;) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 whii =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 well da, prøvde i en periode å selge bilen for å kjøpe en annen "strøken" en, men det viste seg at den hadde gåen motor OG gåen glader \o/ , så jeg beholdte min =) har skiftet webhotell-leverandør, så bildene funker vel heller dårlig, skal fikse de så snart jeg orker, i mellomtiden : her er et bilde tatt i dag med de "nye" felgene mine, 1000,- for 4 stykk 17" med dekk ganske kantkjørte da, og to av dekkene er så slitte at trådene vises, skal kjøpe nye så snart jeg orker å gå ut av huset igjen (bronkitt og faenskap) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Fet `rado cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 så glad jeg ikke kjøpte denne ouff takk gud Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 nåh? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Har potensiale den der. Bare å få på en ny leppe og den nye typen grill med emblem nå. Da snakker vi fin doning! Men jeg stusser fremdeles over det takmonterte bremselyset ditt. Dette kan da umulig være orginalt? Eller så er det noe som har gått meg hus forbi. Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 hehe, nei, originalt er det ikke, noen som har konstruert det selv, ser ganske ok ut, bortsett fra antennefestet oppå, når det blir på tide med omlakkering tenker jeg at jeg fjerner antennefestet og gjør bremselyset litt mer sharp rundt kantene, så blir det bra =) , syns det gir litt sånn racelook =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 alle corradoer med 9x16 felger og coilovers har racelook som standard. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 har ingen av delene, så trenger dette =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 såh, forrige helg etter å ha kastet på nye dempere bak (hurra, endelig god å kjøre) og senkefjærer bak (burde vel kanskje hatt foran og) fant jeg ut at den kun ladet på 0.2 bar "oh noes!" tenkte jeg, laderen skal jo visstnok være ny, så etter å ha fiklet litt med slangene der fremme tror jeg at jeg må ha fikset en lekkasje eller noe, for nå lader den på rundt 0.7-0.75 .. dæven som den går ;) har også fått en litt skummel klaprelyd i motoren, så den står parkert for tiden =\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 har også fått en litt skummel klaprelyd i motoren, så den står parkert for tiden =\ Bytte rådelager da? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg