KloA Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 muligens ja, om det er det som er feilen, uansett skal feilen finnes og utslettes =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 æ la merke t detta på gårds plassn igår ;) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 dakal :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 fadern følte før å gå løus me snyfresern her e resultate typpisk pappa egentli ... (gla min bil står innafør din ;) ) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 mens jeg venter på fri til å dra nordover og fikse på radoen fant jeg et par bilder fra i sommer :D Jada jada, sliten lakk, men det kommer etterhvert. Jeg har egentlig bestandig mislikt sjakkruter på biler, men det ser ganske ok ut på denne.. merkelig nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 en liten fremtidsspekulasjon : når bilen blir frisk, og jeg plutselig har overskudd på kontoen.. hvilken farge bør den få ? har tenkt på hvit : eller kanskje grå, sånn litt matt grå, ikke sånn sølvgrå passat-farge :p alle de mørke fargene er jo et alternativ, men vil jo ikke se ut som ALLE andre radoer.. tenkte også på sånn.. focus-oransj, om noen har sett den. men det blir kanskje litt mye sjokkeffekt ? :fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 hva i allverden der det som er oppe på taket bak? jeg syns det er veldig likt impresa scoop? men seff er det ikke det.å nok en AR regga corrado mange av di her inne. rart det der gett. stå på vidre med bilen. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 ser kanskje ut som et imprezascoop, baklengs, men det er et bremselys.. tenker det skal bort etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg